Gå til innhold

14 - TINE med ny matserie


Chrsyre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte den ene typen med cottage cheese og topping, nøtter og tranbær, som et mellommåltid jobben. Smakte da helt fint, nøyaktig tilsvarende kesovarianten med topping i Sverige. Synes ikke det var tørt, men derimot veldig lite mat (150g totalt, tror jeg det var), selv til å være et lett mellommåltid før lunsj. Bra de lager flere "på farten" måltider, men en skyr og en banan gjør samme nytten, gir omtrent samme næringsinnhold, til samme pris - og metter i mine øyne mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan de er i forhold til den greske yoghurten til synnøve finden, de er i alle fall kjempegode (spesielt den med kiwi!)

Kiwi er også en av mine favoritter fra de greske yoghurtene fra Synnøve (ved siden av fersken og den naturelle). MEN....jeg finner ikke Kiwi-varianten noen steder lenger. Er den ikke i produksjon lenger kanskje? I så fall: (n):grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Blir spennende å se prisen på disse etter at de har vært på markedet en stund og justeres. Krysser fingrene for at det ikke blir alt for galt, slik at man isåfall kan kjøpe den naturlige cottage cheesen og droppe topplokkinnholdet/ tilsette noe annet dersom man ikke kan ha nøtter. Da kjøper jeg nok porsjonspakningen kontra den store til raske måltider om jeg er ute (I)

Det er nok desverre usannsynlig at det ikke holder seg mad dyrt:(

så de på ICA i dag. 23 kr på vanlig butikk syns jeg var litt stiv pris... o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...