Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir usikker på om jeg skal gå for flate eller opphøyd sko. Er det uansett en treningssak?

Prøv noen om du har muligheten. Passa ikke i det heiletatt til min bøystil :)

Men som eg sa, funker bra til olympiskbøy, frontbøy, og olympiske løft.

Vanlig styrkeløftbøy gjør eg i Adidas Superstar..

Fortsetter under...

http://www.magshop.no/products/adidas-powerlift-ii

Kjøpte disse, må si meg kjempefornøyd..

Ser de har str 37 1/2... bruker 37 til vanlig, lurer derfor på om noen som har prøvd disse kan si hvordan de er i størrelsene? Vil kanskje 37 1/2 bli litt stort da?

Ser de har str 37 1/2... bruker 37 til vanlig, lurer derfor på om noen som har prøvd disse kan si hvordan de er i størrelsene? Vil kanskje 37 1/2 bli litt stort da?

Tror de er ganske vanlige i størrelsen, jeg bruke vanligvis 42-43 og kjøpte disse i 42.. Ville ikke hatt de noe større, ettersom de allerede glipper litt i hælen når jeg går.

Jeg bestilte egentlig 40 2/3, men etter en telefon til Magshop så ble det bytta om til 41 1/3. Hun mente at de fleste går opp en liten størrelse, eller at de er ganske normale. Jeg sa jeg hadde Converse i 41 og da var hun sikker på at 41 1/3 var riktig. Og det stemte, de satt perfekt på foten :)

Annonse

Jeg bestilte egentlig 40 2/3, men etter en telefon til Magshop så ble det bytta om til 41 1/3. Hun mente at de fleste går opp en liten størrelse, eller at de er ganske normale. Jeg sa jeg hadde Converse i 41 og da var hun sikker på at 41 1/3 var riktig. Og det stemte, de satt perfekt på foten :)

Det virker utrolig flinke hos magshop :)

Sokker er glatt. Vil ikke skli midt i walk out :eek:

Skal være enig i at sokkelesten er et mye bedre alternativ enn dårlige sko så lenge man ikke har glatt gulv :) Men er det glatt så er noen skikkelige bøysko helt uvurderlig.

Annonse

De her er litt dyrere-- Hvordan er de i forhold til de andre?

197_ADIDAS_Power_Perfect_II_1.jpg

NO_basic_logo_std_blue-black.png?width=46&eid=14358

fra 72,-/mnd

ADIDAS Power Perfect II Vektløftersko

Art.nr: g1074

1.199,-

3636 2/337 1/33838 2/339 1/34040 2/341 1/34242 2/343 1/34444 2/345 1/34646 2/347 1/34848 2/349 1/350

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...