Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

haha, vet ikke om det var akkurat den - men var flere anbefalinger av gode løftesko! :)

(man kan ev. spørre der, i og med at det ikke er så vits å ha mange tråder om det samme? bare en tanke, altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del her på forumet som har den skoen og er veldig fornøyde :) Den har bittelitt lavere hel enn f.eks. Adidas Power Perfect, der er det eneste jeg kommer på om den i farta. Powerliftskoen finnes også som damemodell, denne her: http://www.roguefitness.com/adidas-powerlift2.php

Ellers er det mest herre/unisexmodeller uten at det skal ha noen betydning.

Karen bruker den, hun kan nok si mer om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger virkelig hjelp her! Jeg kikker rundt over alt for å lese om sko, men vil høre deres mening! Hvilke sko bør jeg anskaffe meg om jeg ønsker meg vektløftingssko? Setter pris på om dere heller gir meg skotips istedet for sider jeg kan kikke på, da jeg er i USA for tiden for får egentlig tak i ganske mye her. Setter også pris på om dere har amerikanske nettsider jeg kan bestille fra! Åå, men dere er greie om dere kan hjelpe meg.

Er en del her på forumet som har den skoen og er veldig fornøyde :) Den har bittelitt lavere hel enn f.eks. Adidas Power Perfect, der er det eneste jeg kommer på om den i farta. Powerliftskoen finnes også som damemodell, denne her: http://www.roguefitness.com/adidas-powerlift2.php

Ellers er det mest herre/unisexmodeller uten at det skal ha noen betydning.

Karen bruker den, hun kan nok si mer om den :)

Jeg er kjempefornøyd med adidas powerlift 2.0! De sitter godt og føles svært stabile. Jeg gikk fra et knebøysko fra BAF som var mye høyere, så det å gå over til noen lavere var både bedre for kroppen og for teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du er i us of a, så må du jo bare hamstre alle vektløfterskoene som koster skjorta her til lands. Med andre ord kjøp deg Adidas AdiPower og Nike Romaleos 2, i alle farger.

Ellers er både Adidas Powerlift 2 og Adidas Power Perfect 2 gode (og populære) sko. Førstnevnte har lavere hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

romaleo-bw-h1_7.jpg

Kjøpte disse for ca 2000 med toll/frakt. Veldig gode sko og anbefaler dem til de som har litt bredere føtter enn hva adidas har tiltenkt.

Vet du om du bruker samme størrelse i disse som du gjør i vanlige Nike joggesko? Surt å bestille sko fra statene om de er for små. Bruker skostørrelse 47,5 i Nike :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om du bruker samme størrelse i disse som du gjør i vanlige Nike joggesko? Surt å bestille sko fra statene om de er for små. Bruker skostørrelse 47,5 i Nike :whistle:

47,5....the fuck....jeg bruker 43 i vanlig sko og 42 i romaleos. Valgte 42 fordi jeg vil at de skal sitte fette tight. Så de er nok relativt like i str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47,5....the fuck....jeg bruker 43 i vanlig sko og 42 i romaleos. Valgte 42 fordi jeg vil at de skal sitte fette tight. Så de er nok relativt like i str

I know. Pailabber 4 the sl00tz :p Varierer mellom 46,5-47,5, men må ha 47,5 i Nike, så om Romaleos kjører samme størrelse som Free 5.0 og 3.0 så går jeg for den :) Har ganske brede føtter også, noe som jeg ser ikke nødvendigvis passer så bra med Adidas sine sko. Vurderte AdiPower.

Hva synes du om skoa da? verdt kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Pailabber 4 the sl00tz :p Varierer mellom 46,5-47,5, men må ha 47,5 i Nike, så om Romaleos kjører samme størrelse som Free 5.0 og 3.0 så går jeg for den :) Har ganske brede føtter også, noe som jeg ser ikke nødvendigvis passer så bra med Adidas sine sko. Vurderte AdiPower.

Hva synes du om skoa da? verdt kjøpet?

Veldig fornøyd med Nike sine ! Har prøvd Adidas også, men føler at Nike sine er mer stabile. All over får jeg en bedre følelse av Nike. Du har også en noe større flate å stå på. I tillegg har du borrelås x 2 slik at skoen sitter enda tightere.

Absolutt verdt å kjøpe. www.roguefitness.com , fikk skoene etter 7 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Samsvarer forsåvidt med det meste jeg har lest andre steder også. Hva endte prisen på ferdig momset osv.? 1900?

1400-1500 betalte jeg. Husker ikke helt. Ble overrasket, trudde også 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...