Tiwas Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Og så må jeg få trykket opp denne om jeg skal gå ut noe sted der det stort sett bare er jenter som er yngre enn meg [ATTACH]128242[/ATTACH] Aurelius, Dr.Doofenshmirtz, Astriiiixxx og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Og så må jeg få trykket opp denne om jeg skal gå ut noe sted der det stort sett bare er jenter som er yngre enn meg [ATTACH]128242[/ATTACH] Jeg har mekka meg en sånn en i sommer, jeg. Kjøpte tekstiltusj og tegna opp. Gjett to ting: - Filmen - Navnet mitt [ATTACH]128243[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Og så må jeg få trykket opp denne om jeg skal gå ut noe sted der det stort sett bare er jenter som er yngre enn meg [ATTACH]128242[/ATTACH] Liker du å daske yngre naughty jenter? ThereseHag, Stephanie F, Tiwas og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Liker du å daske yngre naughty jenter? Inb4 "why? Is it your thing?" miaheart og Tiwas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctic Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg liker å ha på meg rare ting - ikke som i peacocking, som jeg bare synes er helt på jordet, men andre ting som setter *meg* i et ironisk lys. Eller få folk til å reagere med "Uh??? STÅR det virkelig DET?" og må lese på nytt. Da kan jeg bare stoppe foran dem, smile og se om de ler. Om de ikke ler, så er det ikke min type uansett og jeg gliser og går videre. Null stress når man har et så stort "gi faan"-bein som jeg har Når jeg var 120 kg+ lagde jeg en t-skjorte hvor det bare stod "fuck you, friendzone." på brystet. Folk så meg, så det som stod der og knakk sammen i latter Iselin Amalie, Ojive, FatUnicorn og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Inb4 "why? Is it your thing?" Hvem vet? Ojive, Stephanie F, Bluecharm og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hvem vet? Da foreslår jeg en veldig liten studiegruppe der vi finner ut av det. Om det ikke er det er jeg sikker på at vi finner ut noe miaheart og Ojive 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hvem vet? Jeg liker stilen din. Tiwas og miaheart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Da foreslår jeg en veldig liten studiegruppe der vi finner ut av det. Om det ikke er det er jeg sikker på at vi finner ut noe Back to school? Jeg er sykt dårlig i matte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Back to school? Jeg er sykt dårlig i matte. Det kan hende det vil bli en mer praksis-rettet gruppe... Solbakken og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Back to school? Jeg er sykt dårlig i matte. Men...har du vært en slem pike? .jpg] Aurelius og miaheart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg tror den tråden her har sporet av..... FatUnicorn, Groenhaug, Iso og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg tror den tråden her har sporet av..... ÈN jente viste interesse. Fire gutter/menn sporet av momentant Monarc, Astriiiixxx, Tor og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikWL Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 "Sjekking" på FitnessBloggen - Ja eller nei? Aurelius, BadWolf, Ole-Mats Moskvil og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Beklager for mine innlegg som har sporet litt av, men noen ganger så er man lett å distrahere enten med bilder eller ord:sneaky: Tor, ThereseHag og Tiwas 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Beklager for mine innlegg som har sporet litt av, men noen ganger så er man lett å distrahere enten med bilder eller ord:sneaky: Jeg sa ikke at avsporingen var negativ:rolleyes: miaheart, Tonje_86 og Tiwas 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 "Sjekking" på FitnessBloggen - Ja eller nei? JA! Gler meg, så artig vi skal ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 ÈN jente viste interesse. Fire gutter/menn sporet av momentant En i skyggene som ventet på å få melde seg på spanking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Men altså tilbake til tråd-temaet, tror ikke man skal satse på å daske ei jente/gutt på rumpa på treningssenteret. Det hører til på andre arenaer:giggle: Stephanie F, Kila, Dovendyret og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Men altså tilbake til tråd-temaet, tror ikke man skal satse på å daske ei jente/gutt på rumpa på treningssenteret. Det hører til på andre arenaer:giggle: Halvveis off topic, men de som like dasking kan jo lete etter likesinnede feks her http://www.smil-norge.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.