Jump to content

A+T

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg leste tråden, og det var derfor jeg spurte. Fikk det ikke til å stemme at hun er forstyrret, men likevel presser videre en ny runde med diett. Hvorfor ikke ta noen skritt tilbake..
  2. Hei! Trener aktivt 4-5 dager i uken, men nå som jeg er tre måneder på vei er det på tide å tilpasse treningen litt. Trener både styrke og i gruppetimer (vanngym, core, spinning), men litt usikker på styrkedelen. Har lest litt rundt om, hvor noen anbefaler og noen anbefaler IKKE å involvere baseøvelser. At knebøy gir for mye buktrykk, benkpress er ikke bra da man ikke skal ligge flatt på ryggen osv. Noen som vet mer spesifikt hva man skal være forsiktig med? Eventuelt har link til kilder? Tenker at knebøy, mark ++ kan være greit så lenge man er bevisst belastningen, kjører jo ikke max akkurat
  3. Skal hun ikke stille nå i vår også?
  4. Bare erfaring med Ripped Freak, men med samme greia; Sinnsykt vondt i magen!!
  5. Og trener fortsatt, både sammen og hver for oss
  6. Ikke noe galt i det vel. Møtte samboeren på trening, nå er vi sammen på tredje året og venter baby
×
×
  • Create New...