Gå til innhold

Hvor mye bruker du i mat og drikke i mnd?


Eplet

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg bruker ca kr 2700. Sannsynligvis er det litt mer medregnet proteinpulver, BCAA etc. Er i en bulkingperiode hvor jeg ønsker å gå opp i vekt, så er naturlig at det blir mer mat nå enn f.eks. når jeg kun skal opprettholde/deffe. Samtidig har jeg kun småinntekter og må passe på at det ikke går over grensen. Er 24 år gammel enslig, mannlig student. Hvor mye bruker dere sånn ca? Setter opp budsjett, så er interessert i hva treningsglade medmennesker bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte pokker meg 500 bare på en liten handel i går fordi jeg ikke fulgte med på prisen...BLA: 43 kroner for 92g kanatereller (!!!!), nesten 80 kr for 4 fiskekaker, og 36 kr for EN blomkål, 19 kr per skyr naturell (og dem ble det mange av)...lenge til neste gang jeg handler på spar...!!!!

handler fint billig, men siden jeg har god råd for tiden er jeg ikke fult så påpasselig som jeg burde være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VI har generelt sett et husholdningsbudsjett på 6500 kr i måneden. Det er alt fra mat og drikke til do-papir og diesel- to voksne og to barn, samt en hund og en katt.

Vi holdt oss til 4500 tidligere, men jeg tok en sjefsavgjørelse og kuttet ut andre ting, slik at vi kunne unne oss litt mer i helgene. Her er det multitasking og planlegging inni bildet, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 2000kr i mnd, for meg alene, kun mat/melk.

Kjøper alltid mat for en uke, lager mat for 3-4 dager fremover (så slipper jeg å bruke tid på det når jeg kommer hjem). Kosttilskudd? Whey-100, 3kg bøtte varer en stund: 1-2 mnd? aner ikke.

Det lønner seg å være kostholdnazi :p Saken var annerledes når "vi" var to, dog. Da sklei det heeeeeeeeeeeeelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg lett kan ligge på 1400 kr i mnd, med proteinrikt kosthold (!).Blir fort 2000-2500 dog. Har en vane med å bruke penger på masse dyr mat som kyllingfilet eller salat i kantina hver dag i begynnelsen + muligens festing og dyr mat, og så lever superbillig og strikt for 300 kroner uka den siste perioden før stipend.. Da kjøper jeg frossen kylling og frosne grønnsaker + brødskive til skolemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På matbutikken bruker jeg vel 3000 på kylling og frossenpizza alene. Litt usikker på om jeg tuller eller ikke.

Fra spøk til atomvåpen, så går det nok ca 3000 på matbutikken i måneden, uten å kjøpe noe "fancy" mat. Dette er også kun mat, ikke juice, melk, o.l. Medregnet kosttilskudd vil det bli litt mer.

post-30415-144409640971_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...