Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først sier gymlæreren min at smithmaskinen er perfekt for knebøy. Så viser hun fram med denne typen ROM... :mellow:

Mange dumme gymlærere :p. Jeg hater når jeg vet at jeg sier ting som er mer korrekt enn hva enkelte fagfolk sier (jeg påstår jo ikke at det er sannheten..) og så sier folk "ja, men altså, bla bla bla sa det og hun/han er utdannet lege/ernæringsfysiolog/gymlærer" eller "ja, men altså, jeg gikk idrett på vgs/jeg studerer idrett..så jeg vet mer enn deg". Drit i at jeg har lest om de emnene i hvor mange år og bruker 80% av fritiden min på nettopp de tingene, jeg kan ingenting fordi jeg er ikke utdannet ditten og datten:blush:

Mange dumme gymlærere :p. Jeg hater når jeg vet at jeg sier ting som er mer korrekt enn hva enkelte fagfolk sier (jeg påstår jo ikke at det er sannheten..) og så sier folk "ja, men altså, bla bla bla sa det og hun/han er utdannet lege/ernæringsfysiolog/gymlærer" eller "ja, men altså, jeg gikk idrett på vgs/jeg studerer idrett..så jeg vet mer enn deg". Drit i at jeg har lest om de emnene i hvor mange år og bruker 80% av fritiden min på nettopp de tingene, jeg kan ingenting fordi jeg er ikke utdannet ditten og datten:blush:

Heeelt enig! Og jeg liker heller ikke å starte diskusjoner, siden jeg er elendig med argumenter :p Så da forblir det jo slik at den "utdannede" har rett da...

Heeelt enig! Og jeg liker heller ikke å starte diskusjoner, siden jeg er elendig med argumenter :p Så da forblir det jo slik at den "utdannede" har rett da...

Jeg velger ofte ut hvem jeg ikke gidder å diskutere med eller mot. For eksempel så jobber samboeren min med ei som har gått bevegelsevitenskap på NTNU og hun påstår at man MÅ spise 5 ganger til dagen, små måltider osv...hun gidder jeg ikke å diskutere med:P

"ja, men altså, jeg gikk idrett på vgs/jeg studerer idrett..så jeg vet mer enn deg".

Denne fikk jeg høre fra 2 jenter i klassen min da vi diskuterte antall rep.. Eller de belærte meg var det vel.. Fikk fortalt at jeg kom til å se ut som en mann om jeg fortsatte med 6-8 repetisjoner.. Det beste var 12 repetisjoner for da fikk man lange slanke muskler og ble sterkere samtidig..

Annonse

Denne fikk jeg høre fra 2 jenter i klassen min da vi diskuterte antall rep.. Eller de belærte meg var det vel.. Fikk fortalt at jeg kom til å se ut som en mann om jeg fortsatte med 6-8 repetisjoner.. Det beste var 12 repetisjoner for da fikk man lange slanke muskler og ble sterkere samtidig..

fantastisk! :rofl:

Det desidert dummeste jeg hører, og hører ofte er folk som diskuterer forskjellige måter for å trene midten, nedre, midterste, øverste, innerste, ytterste osv. av brystet. Når jeg hører folk snakke om det dør jeg litt inni meg.

Ellers blir jeg irritert når folk som tror de har peiling skal komme og gi tips. Et eksempel for noen uker siden da en kjenning sto og trente knebøy med relativ OK teknikk. Da kom det en fyr og skulle rette på alt det han gjorde. Han mente for eksempel at siden han hadde lange bein burde han stå så smalt som mulig for å issolere forsiden av låra bedre, og i tillegg skulle man holde så bredt som mulig på stanga for å "utvide lungene for å på plass til mer oksygen, og dermed orker du mer"...... Det var mye andre småting som også ble "rettet på" og tilslutt såg den høvelig ok knebøyen ut som goodmoring med knekt rygg. Og da kommenterte eksperten "begynner å komme seg der, ser mye bedre ut!"

PÅ jobben idag, aktiv ridejente på 24 sier "Jeg så jeg begynte å få muskler i lårene etter spinning så jeg skal begynne å jogge istedet, vil jo ikke få svære lårmuskler" ...................... rett ved siden av sitter jeg som kjører ren styrke og er samme størrelse som henne.........:confused:

Hehe, beklager! Det var absolutt ikke personlig ment, beklager hvis det virket støtende! :(

Neida, tar meg ikke nær av det jeg. ;) Jeg er ikke redd for å trene hardt eller bli stor, jobber hardt for å bli større. Ville bare få fram at du har alle typer på KG også, ikke bare de som løfter de rosa manualene. :p

Neida, tar meg ikke nær av det jeg. ;) Jeg er ikke redd for å trene hardt eller bli stor, jobber hardt for å bli større. Ville bare få fram at du har alle typer på KG også, ikke bare de som løfter de rosa manualene. :p

Det finnes vel unntak over alt :)

Kom over denne:

"Uff, fitnessbloggen er virkelig en gjeng med ekstremister! Nei, periodisk faste er ikke noen god løsning på livsstilsendring!!

De er jo helt krakilske der inne, surfet litt rundt der før når jeg var fersk i trening. Ble virkelig hjernevasket av mye av det tullet der inne"

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143908079-jeg-har-na-bestemt-meg-for-og-begynne-med-periodisk-faste-andre/

Fantastisk :D

Annonse

Kom over denne:

"Uff, fitnessbloggen er virkelig en gjeng med ekstremister! Nei, periodisk faste er ikke noen god løsning på livsstilsendring!!

De er jo helt krakilske der inne, surfet litt rundt der før når jeg var fersk i trening. Ble virkelig hjernevasket av mye av det tullet der inne"

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143908079-jeg-har-na-bestemt-meg-for-og-begynne-med-periodisk-faste-andre/

Fantastisk :D

Når ble periodisk faste ulogisk egentlig? :p Artig å se gamle treningsmyter som at frokost er dagens viktigste måltid leve i beste velgående :p

Nå har jeg brukt mye tid på en kar her på jobben som vil, og trenger, å gå ned litt i vekt. Forrige runde endte i at han spurte om det ikke fantes en pille han kunne ta. I denne runden, der jeg prøver å få ham til å se på "Eat. Stop. Eat" kom han med uttalelser om at nå hadde jeg gått litt for langt med egen diett. Så jeg viste bildene av meg selv i bar overkropp - hvorpå han responderte med "Fy faan! Du skal være stolt av hva du har fått til. Det står det respekt av". Så gikk han tilbake til at jeg hadde jo gått litt langt, pille for å få ham i bedre form osv osv...

Et par dager etterpå hadde jeg møte med sjefen min fordi jeg ikke spiser noe særlig av maten i kantinen, men siden jeg har kontraktfestet at jeg skal være med på sosiale sammenkomster hadde jeg gjort en avtale med kokken om å lage proteingrøt til meg tre ganger i uken (han lager den en gang i uken) og jeg tok selv med proteinpulveret for å holde kostnaden nede. Det hadde han visst ikke tid til, så jeg fikk litt dask på lanken. La meg legge til at sjefen er veldig for at man skal holde seg i form, og man får fri for å være med på Birken og jobben dekker trening. Uansett konkluderte vi med at jeg ikke kan spise brødmat (som lunchen stort sett består av), jeg får ikke mat jeg faktisk kan spise - og jeg gidder ikke å sitte i kantinen og se på andre spise slik at jeg blir sulten. Resultatet? Jo, jeg har meldt meg av lunch-opplegget, men siste kommentaren fra sjefen var at han syntes det var viktig at jeg ble med på lunchen om jeg så ikke spiste... :huh: Min tanke da er: "akkurat så viktig at kokken ikke kan bruke 10 minutter i uken på å lage grøt til meg?"

Litt off topic:

Men for de av dere som gidder å lese gjennom hele tråden kan jeg avsløre at det finnes nok matriale er til å skrive en god - muligens lett tjente penger - bok om folk og trening.

Litt off topic:

Men for de av dere som gidder å lese gjennom hele tråden kan jeg avsløre at det finnes nok matriale er til å skrive en god - muligens lett tjente penger - bok om folk og trening.

Kan vel hende noen er igang allerede ;)

Skulle kjøpe proteinpulver for første gang for noen år siden, og fikk klar beskjed av dama i kassa (på helsekostbutikken!):

"Hvis du får i deg for mye proteiner gjør det ikke noe. Det bare øker forbrenningen!" Siden jeg ikke visste bedre trodde jeg jo på henne, strålende fornøyd med det jeg fikk høre. :D Skjønte etter hvert bedre da, heldigvis. :wub:

Skulle kjøpe proteinpulver for første gang for noen år siden, og fikk klar beskjed av dama i kassa (på helsekostbutikken!):

"Hvis du får i deg for mye proteiner gjør det ikke noe. Det bare øker forbrenningen!" Siden jeg ikke visste bedre trodde jeg jo på henne, strålende fornøyd med det jeg fikk høre. :D Skjønte etter hvert bedre da, heldigvis. :wub:

Du er nok langt i fra eneste :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...