Gå til innhold

Sterke menn søkes til forskningsprosjekt


Astrid Bjørnebekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er nok ikke rette plassen for å få noen til å stå fram her inne. Og etter at den norske stat har bestemt at å sette sprøyta i si egen ræv er strengt ulovelig, er alle i landet som tidligre har vært ærlig og sakt at ja, jeg boler, er blitt reine over natta. For nå er lovlydige menn og kvinner blitt kriminelle,og svært få er intressert i å stå fram for noen de ikke kjenner å erklære fakta. Leit heller der du finner kroppsbyggere, her inne er det lite av dem, og iallefall ingen som viø innrømme at de boler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal absolutt ikke ha noen til å stå fram her inne. Noen som synes det høres interessant ut så er det bare å sende meg en mail. All infomasjon som samles inn behandles selvfølgelig strengt konfidensielt. Det er ennå tidlig i studien men til nå har jeg ikke opplevd at forsøkspersoner synes det er ubehagelig å snakke om bruken. Det er noe som vi er interessert i og som den som bruker ofte er opptatt av og har tilegnet seg kunnskap og erfaringer om. Er også ute etter rene kontroller og tenker da at dette er et forum der folk er litt mere opptatt av styrketrening enn vanlig. Behøver selvfølgelig ikke se ut som han som på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er "Noen gang løfter 120kg i benk?" tittelen på forskningsprosjektet, og kanskje ikke har så mye sammenheng med typen deltagere dere søker etter? Tror kanskje den gjør det lett å misforstå hvem dere er ute etter :)

Man er ikkje sterk når man berre tar 120 i benk. Det er jo lett og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så mye snakk om å stå frem? Trenger ikke akkurat skvise det utover forumet, plenty med kontaktinformasjon i førsteposten. Og jeg er rimelig sikker på at det er mer enn nok folk her inne som fyller kriteriene i begge kategoriene her inne ;)

Jeg har ihvertfall videresendt annonsen til mine bekjente som er aktuelle, forskning er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal absolutt ikke ha noen til å stå fram her inne. Noen som synes det høres interessant ut så er det bare å sende meg en mail. All infomasjon som samles inn behandles selvfølgelig strengt konfidensielt. Det er ennå tidlig i studien men til nå har jeg ikke opplevd at forsøkspersoner synes det er ubehagelig å snakke om bruken. Det er noe som vi er interessert i og som den som bruker ofte er opptatt av og har tilegnet seg kunnskap og erfaringer om. Er også ute etter rene kontroller og tenker da at dette er et forum der folk er litt mere opptatt av styrketrening enn vanlig. Behøver selvfølgelig ikke se ut som han som på bildet.

Det er ju meg på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...