Gå til innhold

Hva slags program kjører dere?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Driver å vurderer å begynne på Sheiko nå etter jeg er er ferdig med Dietmar til helgen. Har sett du har snakket varmt om det tidligere! Noen anbefalinger?

Jeg snakker stadig varmt om Sheiko, systemet funker jo tross alt! Tja, siden du snart er gjennom Dietmar så antar jeg du har jobbet opp en solid arbeidskapasitet. Standard er at man starter med #29 som er starting cycle, og går videre med #37 (Noen kjører dobbel #37 cycle før #32, blant annet jeg har) #32 er peaking cycle og har medfølgende deload.

Bortsett fra at skuldrene dine kommer til å være slitne, du er støl i lår ganske ofte (hele tiden*) og bruker lang tid på trening. Så sier jeg kjør på! Om du trenger mer spesifikke tips og .xl med sheiko så send meg en melding på innboksen, så kan jeg laste opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Cube method av Brandon Lilly. Styrkeløfterprogram. Ikke se loggen min da jeg føler meg drøyt svak til å trene "styrkeløft", men jeg elsker hvordan ting er satt opp. Går over 4 dager hvis du tar med "byggerdagen".

Tøft å se at noen prøver Cube Method :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange kjører 5/3/1 her. Regner med at i hvert fall de som kjører det flere ganger er fornøyde? Øker dere både i styrke og masse? Hva slags oppsett bruker dere?

Tradisjonelt har kroppen min respondert best på å dele opp kroppen i 3-4 økter per uke, men i manges øyne er vel det alt for lite. Har lurt litt på om jeg skulle prøve et fullkroppsprogram og litt høyere frekvens, men har egentlig litt knapt med tid som det er. :)

Ingen som kjører myo-reps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjørt mye forskjellig opp igjennom. Som noob hadde jeg bra fremgang med 5x5. Kun det siste året som har blitt seriøst, kan ramse det opp:

Januar-mai: 18 uker med Myo-reps (kjørte to sykluser fungerte utmerket)

Mai-juli:8 uker med PHAT(Veldig effektivt styrke- og muskelprogram, men anbefales ikke hvis man har lav treningstoleranse)

Juli-september: 8 uker med Cuts 4 the slutz (Veldig effektivt program som er basert på UD 2.0 av Lyle Mcdonald) for de som er på kutt. Jævligste jeg har vært med på, 2 timer med "sirkeltrening" på ca 1500 kcal to ganger i uken. Effektivt men slitsomt)

september-November: ny runde med myo-reps

November-Desember: Prøvde meg på et program basert på noen av treningsprinsippene til godeste Nicolai Hildre her på forumet.

Desember-Januar: Tenker jeg å prøve meg på GVT aka 10x10

Tenker jeg vil planlegge å kjøre på med mer styrkerettet trening fra januar av, og lurte på om det er noen av styrkeløfterne her som kan peke meg litt i riktig retning? Vil ikke si jeg er en nybegynner, men har ikke trent seriøst mer enn ett år. Hva tenker dere er mest effektivt for å øke toppstyrken når man allerede er ganske sterk?

Edit: Så at det var en sticky på dette, skal ta en titt på den. Beklager my bad. Uansett innspill settes pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...