Gå til innhold

Hva slags program kjører dere?


SamGold

Anbefalte innlegg

Kjører 3 splitt nybegynner program med fullkropp alle dager :) 

Økt 1 - Metabolsk Aktivering

2sett MYO 20-25rep +5x

Økt 2 - Power

4sett 4-6 rep.

Økt 3 - Hypertrofi

3sett 10-12 rep

 

kjørt siden 15 sept. med litt justering av øvelser underveis, har økt drastisk i styrke på den tiden, noobgains heter vel på fagspråket. :ph34r:Eksempel: Benkpress startet jeg å trene med 40kg(4x6), ligger nå på 85kg på samme antall reps, ca max ved start var 80kg, nå er den over 105kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thanks, @Bro! :)

Har du laget det selv?

Kan kanskje være interessert i å prøve det selv. Hadde ikke så veldig gode erfaringer med Mennos fullkroppsopplegg, men der var det både flere øvelser og mye mer volum (typisk 5 sett per øvelse). Så vil tro dette er noe bedre for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks, @Bro! :)

Har du laget det selv?

Kan kanskje være interessert i å prøve det selv. Hadde ikke så veldig gode erfaringer med Mennos fullkroppsopplegg, men der var det både flere øvelser og mye mer volum (typisk 5 sett per øvelse). Så vil tro dette er noe bedre for meg. :)

Ja det har jeg. Det der er tilpasset meg og begynner slikt med lite volum. Har funnet ut for lenge siden at litt for mye volum gjør at jeg ikke blir sterkere.
Kan hende ut i programmet etterhvert at jeg øker noen få sett på de tunge øktene eller øker til 2 myo sett. Kan variere hvordan jeg gjør det, prøver å følge med på hvordan progresjonen utvikler seg og tilpasser meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
14 timer siden, SamGold skrev:

Bringer denne til overflaten igjen! :)

Har hatt ufrivillig treningsfri (ekstreme mengder fysisk arbeid siste måneden) noen uker nå, så tenkte vurdere et nytt opplegg når jeg starter opp igjen i morgen eller lørdag. ;)

Lång taim no si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

37 minutter siden, pilatus skrev:

Bra du er tilbake :) Har lurt på hvor du ble av!

 

Haha. Hyggelig! :)

Har jobbet ekstreme mengder (fysisk jobb) i sommer. Type 7 dager i uken. Så lite trening og lite tid til fitnessblogging. Høstsemesteret ser ikke mindre travelt ut, men trener i det minste fast igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...