Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Der kom kjolene fra Nelly! Begge var selvsagt litt for små:o og vet ikke om jeg rekker å sende i retur og få tilbake kjolene før den 16 når jeg reiser hjem på ferie:/ Den til høyre er vel kanskje ikke helt min stil likevel, men likte den til venstre skikkelig godt(til nyttårsaften dåg, ikke julaften)

post-30498-14440963067491_thumb.jpg

Vet ikke helt hvordan jeg har latt det gå så langt at jeg må bruke L i kjoler da...

post-30498-14440963064524_thumb.jpg

Annonse

Skrevet
For første gang på julebord, så hadde jeg ikke kjole på meg, men glittertopp og skinnende tights. Det var faktisk utrolig behagelig for en gangs skyld å slippe å bekymre seg for å vise trusa eller noe :p

[ATTACH]125360[/ATTACH]

supernatural-mouths-open.gif

Skrevet
Ok, dette blir lett året julekjole - kjøpt på nelly.com. (-:

[ATTACH=full]124839[/ATTACH]

Får jeg spørre hvilken størrelse du har? :) Synes det kan være vanskelig å velge størrelse på nelly.com. Var veldig fin på deg, forresten.

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet
Får jeg spørre hvilken størrelse du har? :) Synes det kan være vanskelig å velge størrelse på nelly.com. Var veldig fin på deg, forresten.

Er 165 og har min i xs (: takk!

Skrevet
Der kom kjolene fra Nelly! Begge var selvsagt litt for små:o og vet ikke om jeg rekker å sende i retur og få tilbake kjolene før den 16 når jeg reiser hjem på ferie:/ Den til høyre er vel kanskje ikke helt min stil likevel, men likte den til venstre skikkelig godt(til nyttårsaften dåg, ikke julaften)

[ATTACH]125334[/ATTACH][ATTACH]125335[/ATTACH]

Vet ikke helt hvordan jeg har latt det gå så langt at jeg må bruke L i kjoler da...

Dei ser ikkje for små ut på bildet ivertfall :) Eg likte best den til høgre, viktig å utfordre seg sjølv litt på stil slik at vi ikkje blir som dei som har gått i samme stilen sia 70/80tallet :p

Edit: L er ingenting, her er det XL :D Men seriøst, klipp av lappen så veit ingen det. Viktigere å være fornøyd og komfortabel med seg sjølv enn å henge seg opp i ein eller to små bokstaver på ein lapp i nakken :)

Det var faktisk utrolig behagelig for en gangs skyld å slippe å bekymre seg for å vise trusa eller noe :p

Ulltruse! Under korte kjoler så bruker eg bestandig ulltruse. (Ser ut som ei litt lang hotpant, kjøpt på cubus elns) Da viser eg i verste fall fram ulltrusa om det blir noko akrobatiske sprell og ikkje minst så kryper ikkje skjørta oppover ull på samme måten som nylonstrømper :D Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

Skrevet
Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

Jeg tar selvkritikk for at dette er en dametråd, men YOLO: Du henger sammen med feil menn.

:D

Skrevet

Ulltruse! Under korte kjoler så bruker eg bestandig ulltruse. (Ser ut som ei litt lang hotpant, kjøpt på cubus elns) Da viser eg i verste fall fram ulltrusa om det blir noko akrobatiske sprell og ikkje minst så kryper ikkje skjørta oppover ull på samme måten som nylonstrømper :D Og på pluss sia, om nokon storkjefta mannfolk kjem med kommentarer alla "no viser du snart fram alt" så kan eg berre sei "HAR DU LØST TE Å SJÅ PÅ ULLTRUSA MI?". Da blir det stille. Trur ikkje dei begriper at det er mulig å gå med ullundertøy under lekre kjoler og annser det heller som ein vanvittig upassende kommentar :p

:hilarious: :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: :hilarious:

Gjest Fortuity.
Skrevet

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og trenger hjelp fra ekspertpanelet; er denne kjolen for kort til å ha på seg? o_O

[ATTACH]125391[/ATTACH]

Nevermind rotet, det bustete håret, og den kleine poseringen, er dere snille. :p

Edit: Jeg har selvsagt underskjørt/shorts under. Og det er kanskje relevant for denne tråden å nevne at kjolen er fra Malene Birger.

post-30998-14440963114003_thumb.jpg

Skrevet
Jeg tar selvkritikk for at dette er en dametråd, men YOLO: Du henger sammen med feil menn.

:D

Eg lever godt med å få mannfolk som ville sklidd rett inn i Hells Angeles til å rødme :) Trivelege og storkjefta er dei også, så svaret på påstanden din er NOPE! :D

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, og trenger hjelp fra ekspertpanelet; er denne kjolen for kort til å ha på seg? o_O

Den er ikkje for kort til å gå og stå i og dekker jo armer/bryst bra. Så spm er nok heller om du vil være komfortabel med å sitte eller danse i den :)

Gjest Fortuity.
Skrevet
Eg lever godt med å få mannfolk som ville sklidd rett inn i Hells Angeles til å rødme :) Trivelege og storkjefta er dei også, så svaret på påstanden din er NOPE! :D

Den er ikkje for kort til å gå og stå i og dekker jo armer/bryst bra. Så spm er nok heller om du vil være komfortabel med å sitte eller danse i den :)

Jeg har undeskjørt/shorts under, så det skal nok gå greit. Da tror jeg at jeg går for den, jeg. Takk for hjelp! :happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...