Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare vent, så fort dere har fått dere kjæreste tar det ikke så lang tid før man begynner å savne singellivet igjen ;) Vært med typen nå i 3 år og selv om han er fantastisk så hadde det vært digg å bare ha seg selv å tenke på!

Akkurat det har jeg også tenkt når jeg har vært i ett forhold...å være alene er deilig, men merker at jeg savner noen nå i høytidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kort fortalt fordi jeg ikke har funnet den rette.

2. Linker til noe jeg skrev tidligere og som fortsatt stemmer, og som er litt relevant.

EDIT: Klarte tydeligvis ikke legge ved link: http://baliba.blogg.no/1277165762_to_be_or_not_to_besin.html

Sjelden jeg liker blogger, men denne var konge. Jeg ler fortsatt av når du tryna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skog og mark er bonus, men ingen nødvenidighet. alder ingen hindring.

Venter på svar fra akkurat deg.:D

Hohoh, bare måtte :p

Hehe, Jeg er er ikke så glad i skog og mark, så du får nok ikke noe svar fra meg :p

edit: Markløft derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må egentlig ikke ha ei som er opptatt av trening. Det største "problemet" er kanskje da at hun ikke helt forstår hvorfor jg må? Det kan bli ett lite problem, men ingen problem er store nok for meg :D Alt kan ordnes:) hehe

Så lenge hun tar var på seg selv er det ikke så farlig for min del heller - men det er som du sier. Hun må forstå hvorfor jeg gjør det. Hun må også forstå at jeg vil på diett selv om "hun synes jeg er fin som jeg er", og hun må kunne ta litt hensyn. Hun må også forstå at protein og kreatin står på husholdningsbudsjettet, og ikke sutre over at det står masse shakere i oppvaskmaskinen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel egentlig ikke problemer med å finne meg noen som er interessert i trening og kosthold(ja du må klarer å lage LITT mat i det minste), problemet er at jeg ønsker noen som også har litt(mye) peiling samtidig som at han tør å ta feil(ydmyk for innspill).

Jeg vil ha en jeg kan lære av, utfordre og diskutere med :D

...at han ser helt sykt bra ut er heller ikke å forakte. Være høyere og veie mer enn meg - selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jo fortsatt ung da, men jeg er ikke den jenta som viser seg veldig fram. Kan til tider fremstå som sjenert, men er veldig glad i å prate! Man skulle vel helst ønske at personen kontaktet deg og ikke omvendt? Har tendenser til å bli litt småbetatt av personer som egentlig har stikk motsatt interesse av meg selv. Er det for mye å håpe at min kanskje fremtidige kjæreste har et noenlunde sunt forhold til mat, og liker å trene? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke i kroppen! haha

Hm, nå skal jeg ha noe/n :p å tenke på når jeg prøver å sovne i kveld :cool:

Fra i går prøver jeg å være ydmyk,siden så mange sier at det er en + :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...