Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Der fikk vi hvertfall frem at jeg er litt blond også, det er jo litt søtt..?!

Absolutt! :) Du får si fra om du trenger hjelp til knebøy eller lignende. Jeg er jo tross alt single, så ifølge gjengs oppfatning skal jeg ta all kroppskontakt jeg kan få :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! :) Du får si fra om du trenger hjelp til knebøy eller lignende. Jeg er jo tross alt single, så ifølge gjengs oppfatning skal jeg ta all kroppskontakt jeg kan få :p

Litt langt å reise fra Asker for å hjelpe med knebøy kanskje? :p Men takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg feil omgangskrets! I min omgangskrets er alkohol med på matbudsjettet, men man går over fra karbonadedeig til kjøttdeig før man slutter å kjøpe øl ;)

Ja, det er visstnok mest vanlig med den prioriteringen der blant folk.. Høres nemlig ikke direkte ukjent ut ;)

Men dere får ta en Sandra og møte noen herfra på en "gå-tur-med-hunden"-date :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere får ta en "Sandra" og møte noen herfra på en "gå-tur-med-hunden"-date :p

Seriøst. Om noen vil være med på å gå på tur med hund eller trening, så er jeg med - de fleste her inne har verdiene i behold, så om de har en fin personlighet i tillegg ville det ikke vært meg imot å møte noen. Så jenter - send en PM om dere liker labradorer og romaskiner i stua ;) Og gutter...sjekk om jeg er desperat nok om et halvt år eller noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst. Om noen vil være med på å gå på tur med hund eller trening, så er jeg med - de fleste her inne har verdiene i behold, så om de har en fin personlighet i tillegg ville det ikke vært meg imot å møte noen. Så jenter - send en PM om dere liker labradorer og romaskiner i stua ;) Og gutter...sjekk om jeg er desperat nok om et halvt år eller noe :p

Labrador= bra! :D Retrievere it is! Har selv verdens nydeligste flat :)

Men ja, å møte noen herfra er jo verdt et forsøk da :p Mange flotte mennesker her inne slik jeg ser det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e singel nå etter et 7 års langt samboerskap,trives forsåvidt med å være litt alene nå ,men savner en god armkrok:)Håper å treffe en kjekk,herlig og snill mann som får meg til å le,en eg føler eg kan vær meg sjøl 100% med,en som liker mine rare sider og som er til å stole på...:) ulempa er at hvis eg virkelig liker en,så tar det tid før den personen får se hvordan jeg faktisk er.Er ganske sjenert i begynnelsen og da kan jeg virke "rar" på mangen..sier mye rart og blir veldig fort nervøs..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er her vi legger inn kontaktannonsene nå?

Jeg tror du presterte å gå glipp av hva tråden dreide seg om, men like greit å være forutinntatt ;)

Når det er sagt er det mange her jeg glatt hadde gått på date med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor driver vi ikke med her nei.

Det var litt tydeligere etter andre posten din, men det er så vanskelig å få med tonefallet eller kroppspråket ditt når du skriver. Smiley'er hadde kanskje hjulpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dødd av kleinhet lenge før jeg i det hele tatt trykket not attending på den eventen, for å si det sliiiik.

Så...du hadde dratt på festen for å slippe å vise at du ikke skulle dra ? :confused:

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...