Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er voksne mennesker, vi gjør hva vi vil, og bør ikke måtte tenke noe mer over det, annet at man ikke skal gjøre noe som er til skade for en selv eller andre, og generellt ta ansvar for egne handlinger..

Noen "ruller rundt" av helt feil årsaker pga personlige problemer, og noen fordi de har grunnleggende lyster de tillater seg å få stillt når de føler for det, og anledningen byr seg..

Jeg gjør hva jeg vil med hvem jeg vil, når jeg vil og hvor jeg vil:D Bare å bruke vett det.. Må ta vare på meg selv fysisk og psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei da.glem det. Jeg kan ikke forklare godt på norsk hva jeg mener. Men ser ut som det er noe feil med meg siden jeg vil ikke ligge med folk som jeg ikke har følelser for :unsure:

Det er vel opp til hver og en hva de synes er riktig for seg uten at andre har noen videre rett til å legge seg opp i dette valget så lenge det ikke har direkte innvirkning på dem selv, og så lenge man står for de valgene man tar og beskytter seg selv og sine partnere på forsvarlig vis. Om det valget er å kun være med mennesker man er emosjonelt tilknyttet eller bare for å tilfredstille et fysisk behov får være opp til hver enkelt.

(Jeg føler en indirekte moralpreken snike seg frem på tråden, mulig jeg bare er fintfølende... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...