Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg er utenlandsk og mannfolk er redde for meg :p

Har ikke så stort nettverk som nordmann for å treffe noen via venner osv.

Er litt kresen jeg også, bestemt, med sterke menninger, litt galen og liker ikke folk uten ambisjoner.

Ellers har jeg alltid likt norsk skjønnhet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være douche, men særlig overskriften på denne tråden fikk meg til å tenke at Fitnessbloggen minner meg mer og mer om en eller annen form for Deiligst.no :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg er feit...

Eyh! Min linje det der:p

Jeg er nå singel, med katt:D Hvorfor? Jeg jakter vel ikke akkurat, og gidder ikke ta hva som helst av en desperat nisse som bare vil ha meg fordi han er desperat og tror jeg er det.. Utenom det, så vet man vel sjelden selv hva som er grunnen til at man ikke får en kjær.. Utseende er vel den eneste tingen jeg kan si med sikkerhet kan spille noen rolle.

Jeg er så gammal og har kommet så langt i prosessen, at det er blitt ganske tydelig at jeg blir "crazy cat lady".:D

post-1896-14440825933963_thumb.jpg

post-1896-14440825933142_thumb.jpg

post-1896-14440825933498_thumb.jpg

post-1896-14440825933725_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi selvtilliten ikke er bra nok, jeg er sjenert som gjør at jeg gir for lite av meg selv og ikke er åpen nok for nye mennesker. I tillegg er jeg kresen og tror jeg fortener mer enn jeg gjør.

Mye som må jobbes med med andre ord;)

Mye det samme her. Jeg er ikke veldig sjenert, men jeg tar nok mye mindre plass en jeg burde. Om du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor dette er en tråd som heter "off topic" vet du. Her diskuteres ting som ikke har med trening å gjøre ;)

Siktet til forumet generelt. Veldig mye puppebilder og denslags i det siste, synes jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forstår veldig godt faktisk. Har forbedret meg mye med det å være sjenert de siste årene, men det er likevel ikke enkelt å ta nok plass eller ta ordet :)

Jeg får nesten vondt inni meg av jenter som er beskjedne, spesielt om det er pga dårlig selvtillit. Dere skulle bare visst hvor mange gutter/menn det er som bare drømmer om å finne ei som dere, selv om dere tror at dere ikke er noe å samle på. Nå har jeg skrevet "dere" så mange ganger at det ikke gir mening lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten vondt inni meg av jenter som er beskjedne, spesielt om det er pga dårlig selvtillit. Dere skulle bare visst hvor mange gutter/menn det er som bare drømmer om å finne ei som dere, selv om dere tror at dere ikke er noe å samle på. Nå har jeg skrevet "dere" så mange ganger at det ikke gir mening lengre

Hehe, sånt liker vi å høre :) Selv om det er slik vi burde tenke, så er det ikke alltid så enkelt desverre :p Men det gjelder vel andre veien også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...