Jump to content

SendiPendi

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg syns det er gøy! Tror jeg aldri har hatt en ''hobby'' (Livsstil, heller) som har vært mer intr, aldri vært så mye å lære og kjenne på hvordan man bruker kroppen, har endelig etter 17 år med utallige fotballag, basketballteam, turning osv, funnet en ''sport'' for meg.
  2. Trening med frivekter er det jeg lever for! værtfall de siste to mnd, livet mitt har forandret seg sinnsykt! Jeg merker f eks at det eneste jeg gjør på nettet er å se på forskjellige øvelser o.l. Å løpe rundt som et hamster på tredemøller er absolutt noe jeg ikke vil, men jeg tenkte at hvis jeg faktisk vil ned i vekt så mp jeg det, trodde jeg da, men ser jo ut som om dere andre mener noe annet (noe jeg blir eeekstreeemt glad for å høre)
  3. Tusen takk! Har allerede begynt å lese litt på den linken (satt i timen i dag og små leste, hehe). Så det er mer effektivt å gå enn å svette seg til blods på de kondis maskinene på senteret? Visste jeg ikke! Jo tusen takk, i like så forresten
  4. Heisann alle sammen! Jeg er ny her, og ser hvor flinke dere er til å hjelpe hverandre med kosthold og trening.. Derfor tenkte jeg å dele min kosthold og treningsplan her og evt få hjelp og tips for å få vektnedgang i gang, for den går ikke som planlagt akkuratt... Jeg er en jente på 17 år som er litt lubben kan man si.. (har noe med trøstespising i fortiden og gjøre) Jeg er altså 162 cm høy og veier 70 (69, 70, 71, spørs hvilken dag det er). Jeg begynte å trene med en kompis av meg i begynnelsen av September, men siden jeg er et lat dyr og AVSKYR kondisjonstrening har jeg altså bare holdt på med styrke. Jeg merker jeg har fått mer muskler generelt sett overalt, men jeg er fremdeles ikke særlig fornøyd med kroppen (altså, ser ikke så mye progresjon på ''ned i str''), men har gått ned ca 3 kg på disse to mnd. Men jeg misliker spessielt overkroppen, personlig syns jeg beina mine er helt ok, men hofte, mage og armer er der fettet mitt har lagt seg. Derfor lurer jeg på hvor ofte burde jeg trent kondisjon? Altså gjerne for raskest mulig progresjon og. Hva syns dere, holder det med 20-30 min før hver styrketrening? Foreløpig trener jeg 5 dager i uken der jeg trener fra 1 til 2 muskelgrupper per dag. Og da holder vi på i 1 time til 2, spørs hvilken muskelgrupper og hvor mye vi drøyer tiden (tenåringer på trening vet dere,hehe). Jeg har innimellom tatt noen Zumba og Sh'Bam timer for dere som vet hva det er og da har jeg svettet som en gris. Jeg trives med saltimer, for saken er den at når jeg løper f eks så tenker jeg bare at nei dette klarer jeg ikke og nå får jeg sting osv. Lurer også på om det vil hjelpe på overdel om jeg bare sykler? eller er det best med maskiner der man bruker hele kroppen? (jogging, steppemaskin ect.) Ble veldig mange spørsmål om trening her nå, men kan hive inn litt hva kostholdet mitt går ut på.. Til vanlig spiser jeg grovt brød med enten leverpostei eller philadelphia til frokost (1 skive) og gjennom skoledagen (pleier å holde meg til 3 på skolen) . Deretter pleier jeg å gå hjem før trening å spise en banan eller noe liknende med Cottage cheese (ca en time før trening). Etter trening pleier jeg som regel å spise middagsmat, saken her er at jeg haaater grønnsaker, så holder meg til kjøtt, og evt løk og karbo som ris/potet (pleier ikke å ta så mye). Deretter pleier jeg bare å ta en banan til kvelds eller noe frukt. Jeg vurderer å bytte ut alle skivene med knekkebrød? Kan evt laste opp vedlegget der jeg har skrevet forplanen min, kanskje det blir lettere å forstå? Ble litt rot og en del spørsmål her og der men håper på svar!
  5. Jeg vurderer å kjøpe denne tightsen, men lurer litt på hvordan den er? Spessielt rundt midjen? hvordan er de i str? osv osv bare fyll på med hva dere mener. http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal_2/58-04/58-0438.jpg
×
×
  • Create New...