Gå til innhold

De dårligste unnskyldningene dere har hørt?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Haha, samme her! Prøver å pushe litt på venninner til å begynne å trene, og samtlige har i hele november og desember brukt denne "kan jo ikke begynne å spise sunt og trene før jul, alt blir jo ødelagt i jula uansett. Skal begynne på nyåret"

Treningsstudioene er jo proppfull av folk som skal begynne et "nytt og bedre liv" i januar og februar. Peier helt ærlig å hate den tiden, da det alltid er overfylt på senteret. Men gi det to mnd og det er like stille igjen ;p

Den tiden her er jo egentlig den beste å trene på for alle andre skal jo vente til jul :p Januar og februar er pain når det gjelder trening pga alle som plutselig skal være flinke, er i slike tider jeg vil ha eget treningsenter hjemme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

"Jeg vil ikke trene på helsestudio, det er så flaut når andre ser på at jeg blir svett og rød og greier!"

:thumbsup:

Kan forstå denne unnskyldninga jeg, er ikke alle som har selvtillit nok til det, og som kanskje har blitt mobba i gymtimene fordi de ikke var like gode i øvelser som andre elever var (og på den måten blitt veldig bevisst på at folk ser på når de trener) ... Jeg har selv vært en av de som synes at helsestudio er skummelt..men har kommet meg over den kneika:) nå er jeg også så heldig at jeg har mulighet til å trene tidlig på dag når der ikke er så mange folk der.

Men selvom jeg forstår unnskyldninga, så må jeg si at helsestudio er ikke så skummelt når en kommer seg dit og ser at folk faktisk ikke bryr seg om hva andre gjør i det hele tatt ... alle er der jo kun for sin egen del som regel, og er mer opptatt av (for å sette det på spissen) se seg selv i speilet mens de koser med vektene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...