Gå til innhold

De dårligste unnskyldningene dere har hørt?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg begynner å få "dårlige" unnskyldninger for alt mulig annet, jeg.

- Sorry, har ikke tid til kaffe i dag. Nødt til å lese (neeeei, nødt til å trene)

-eeeeeee, kan ikke være med på kollokvie i dag, du skjønner at jeg må jobbe overtid (neeeei, må trene)

- Sorry ass, ble nettopp var på at jeg har glemt en innlevering, så kan desverre ikke komme på jentekveld i kveld <3<3 (neeeei, har ikke tid fordi jeg må trene)

:unsure:

No shit, like før vennene mine ikke gidder å spør om jeg skal være med ut lenger. Skal jo ned i vekt, nytter ikke å trykke i trynet med alkohol og nattmat da... Litt off topic kanskje. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt hvordan nesten alle utrente jenter har et såpass rått arvematriale og genetikk at de får muskler over natten, urettferdig! (i allefall i følge dem selv ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg begynner å få "dårlige" unnskyldninger for alt mulig annet, jeg.

- Sorry, har ikke tid til kaffe i dag. Nødt til å lese (neeeei, nødt til å trene)

-eeeeeee, kan ikke være med på kollokvie i dag, du skjønner at jeg må jobbe overtid (neeeei, må trene)

- Sorry ass, ble nettopp var på at jeg har glemt en innlevering, så kan desverre ikke komme på jentekveld i kveld <3<3 (neeeei, har ikke tid fordi jeg må trene)

:unsure:

Åh, den er du virkelig ikke alene om! "Fridays og spise etter jobb sa du (altfor store fristelser), nei idag må jeg passe katten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genialt! Jeg HATER dårlige unnskyldninger!

Jeg har ikke tid til å trene.

Burde kanskje heller kalles "jeg prioriterer ikke trening". En helt ærlig sak å i perioder ha tid til å trene i det hele tatt. Flere omstendigheter kan føre til dette, men du har ikke "ikke tid til å trene" dersom du

  1. Har tid til å shoppe
  2. Har tid til å spille dataspill / surfe fitnessbloggen
  3. Har tid til å se på TV
  4. Har tid til å gå på cafe med venner

Det fascinerer meg at det finnes mennesker som kombinerer toppidrett med å være småbarnsmødre og jobber fullt ved siden av, mens personer som har to forelesninger med sosialantropologi i uken og en twitter-konto å vedlikeholde ikke klarer å sette av 3-4 timer i uken for sin egen helse. :D

Sunn mat smaker vondt

Helt seriøst, er du fire år gammel? Nei alt du spiser kan ikke smake frityr og/eller sjokolade hvis du har planer om å gå ned i vekt. Dette er omtrent det barnsligste jeg hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! Jeg HATER dårlige unnskyldninger!

Burde kanskje heller kalles "jeg prioriterer ikke trening". En helt ærlig sak å i perioder ha tid til å trene i det hele tatt. Flere omstendigheter kan føre til dette, men du har ikke "ikke tid til å trene" dersom du

  1. Har tid til å shoppe
  2. Har tid til å spille dataspill / surfe fitnessbloggen
  3. Har tid til å se på TV
  4. Har tid til å gå på cafe med venner

Det fascinerer meg at det finnes mennesker som kombinerer toppidrett med å være småbarnsmødre og jobber fullt ved siden av, mens personer som har to forelesninger med sosialantropologi i uken og en twitter-konto å vedlikeholde ikke klarer å sette av 3-4 timer i uken for sin egen helse. :D

Helt seriøst, er du fire år gammel? Nei alt du spiser kan ikke smake frityr og/eller sjokolade hvis du har planer om å gå ned i vekt. Dette er omtrent det barnsligste jeg hører.

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Trenger ikke trene siden jeg ikke har en fysisk krevende jobb...'' Altså i alle dageeeer! Det er slike øyeblikk jeg mister litt troen på menneskeheten! :confused:

Når jeg blir rik skal jeg skaffe meg en assistent kan trene ben-dagene for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Trenger ikke trene siden jeg ikke har en fysisk krevende jobb...'' Altså i alle dageeeer! Det er slike øyeblikk jeg mister litt troen på menneskeheten! :confused:

Tja, jeg kjenner en fyr som har en fysisk krevende jobb. Han sier at når han kommer hjem fra jobb etter å ha lempa, gått og løfta hele dagen så er det siste han vil å dra å trene. Jeg skjønner det faktisk litt. Da jeg jobba i barnehage og var ute hele dagen (naturbarnehage) så følte jeg ekstremt lite behov/lyst/ork til å trene etter jobb :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir rik skal jeg skaffe meg en assistent som kan trene arm og mage for meg :whistling:

Hvis du trener ben for meg kan jeg trene armer og mage for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...