Gå til innhold

De dårligste unnskyldningene dere har hørt?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Unnskyldninger finnes det jo nok av, og svært få av dem er egentlig gode!Jeg er litt nysgjerrig, hva er de dårligste unnskyldningene dere har hørt/brukt selv for ikke å trene?

Jeg hørte en kollega idag si at hun kunne jo ikke trene etter jobb for da gikk hun jo glipp av favorittprogrammet sitt! De hadde jo sånn opptaksboks, men det var jo mye bedre å se den live! Etterpå var det jo selvsagt for sent...

Da vil man bare ikke trene da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Har ikke tid" er alltid en slager. I tillegg har man "jeg vil ikke trene, for jeg vil ikke bli for muskuløs" - som om det er en overhengende fare for folk flest. Så har vi dem som ikke trener fordi de har høyt blodtrykk - den liker jeg også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

" Jeg vil ikke trene styrke fordi jeg synes det er stygt med muskler på jenter" - sagt så klart av jenter

WTF :eek:

okej alle kan ikke se ting på samme måte, men jeg synes stram og fit er alltid bedre enn tynn og "myk" hahah hvordan sier man dette diplomatisk..

Kan du ikke bare si "sånn kvapsebleiktynnfeit som du er er jo litt 2005, da.." :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg begynner å få "dårlige" unnskyldninger for alt mulig annet, jeg.

- Sorry, har ikke tid til kaffe i dag. Nødt til å lese (neeeei, nødt til å trene)

-eeeeeee, kan ikke være med på kollokvie i dag, du skjønner at jeg må jobbe overtid (neeeei, må trene)

- Sorry ass, ble nettopp var på at jeg har glemt en innlevering, så kan desverre ikke komme på jentekveld i kveld <3<3 (neeeei, har ikke tid fordi jeg må trene)

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...