Gå til innhold

Bikini fitness debutant 2014? (avsporing)


BenedicteJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heh. Når vi snakker om sunne/usunne kroppsidealer, så er ikke akkurat det her noe særlig sunt heller, for å si det litt pent...

Doping tyter sikkert ut øra på fyren.

Rart at de ikke faller som fluer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post fra facebook:

"ja dette er bare starten gleder meg til reisen videre... klar som ett egg... føler meg lix tom nå som jegege tlig kan spise og gjøre det jeg vil hehehe... merkelig følse, så vil ha diett jeg hahaha for i dag har jeg spist alt dritt jeg har kommet over hahahaha"

:banghead::banghead::banghead: Hva har disse menneskene rota seg borti..... ? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post fra facebook:

"ja dette er bare starten gleder meg til reisen videre... klar som ett egg... føler meg lix tom nå som jegege tlig kan spise og gjøre det jeg vil hehehe... merkelig følse, så vil ha diett jeg hahaha for i dag har jeg spist alt dritt jeg har kommet over hahahaha"

Om det er en slik reise hun er interessert i, går det sikkkert an å ordne en enveisbillett til en sultkatastrofe i Afrika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post fra facebook:

"ja dette er bare starten gleder meg til reisen videre... klar som ett egg... føler meg lix tom nå som jegege tlig kan spise og gjøre det jeg vil hehehe... merkelig følse, så vil ha diett jeg hahaha for i dag har jeg spist alt dritt jeg har kommet over hahahaha"

:facepalm: Språket....... :cry: ETT egg, ikke to.

Sunt meg her og sunt meg der.. De fleste fritidsaktiviteter gjør man jo ikke for helsa, tvert imot :p

De fleste nordmenns favoritthobby, å drikke seg drita, er jo ikke akkurat sunt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

treningen og næring vil altid komme først uansett. Hjelper ikke å gjennomdope seg om man ikke trener. Det vil aldri komme muskler av å se på seg selv i speilet. Vil heller ikke bygge muskelmasse uten proteiner uansett hva man tilfører kroppen.

gener handler gjerne mer om hvordan man klarer å forme kroppen, fremfor muskelmasse. Man former selvsagt kroppen med muskelmasse på de plassene det skal være, men muskelfester osv kan man ikke gjøre noe med. Dette spiller en stor rolle på hvordan man vil bli seende ut til slutt. Mange bygger bra med muskler, men ikke så mange hvor illusjonen er rå

Har man "alle" disse forutsettningene så ja, da kan man nok gjøre underverker med doping. Det vet uansett ikke folk fleste før de har trent noen år

Du snakker om ting du ikke har peiling på nå

Ser ikke for meg at dave p. vil vinne noen store konkurranser uansett hvor mye han trøkker feks.

[ATTACH]120406[/ATTACH]

Selvfølgelig.. men igjen, gener har mesteparten av skylden for hvordan illusjonen til slutt blir..

gener har også veldig mye å si for hvor mye varer man kan klare å trøkke i seg pr år uten å daue som 30åring.

den som sier noe annet enn at feks big ramy vellykket/mislykket (alt ettersom hvordan man ser det) kjemiekspiriment av en oljesjeik nede i midtøsten er patetisk. Når folk som har trent under 10 år allerede er top10 på olympia så vil det være idiotisk å si noe annet enn at det handler om gener for å takle høye doser, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.. men igjen, gener har mesteparten av skylden for hvordan illusjonen til slutt blir..

gener har også veldig mye å si for hvor mye varer man kan klare å trøkke i seg pr år uten å daue som 30åring.

den som sier noe annet enn at feks big ramy vellykket/mislykket (alt ettersom hvordan man ser det) kjemiekspiriment av en oljesjeik nede i midtøsten er patetisk. Når folk som har trent under 10 år allerede er top10 på olympia så vil det være idiotisk å si noe annet enn at det handler om gener for å takle høye doser, enkelt og greit.

Ja du er helt sikkert inni på noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg tenkte tanken av at bikinifitness var et sted man kunne starte på veien til bodyfitness. Men når man ser denne diskusjonen, holdningen rundt, det og ja, når noen av vinnerene for meg er altfor tynne og med for lite former, så mister jeg grepet. Det bør helt klart være et markant skille på muskelmassen på Bikini og Bodyfitness, men jeg forunderer meg litt over kvaliteten på noen av klassene og bedømmelsen.. Og jeg er helt utenfor konkurransene, og aner ikke hva de bedømmer etter eller hvordan det fungerer. Kun hvordan jeg selv oppfatter og tenker det bør være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle jeg likt å sett :)

Litteraturen?

Hentet fra trening.no

Forskning viser at det ikke ser ut som menn har større potensial enn kvinner for å legge på seg muskelmasse. Sitat: ”Forskjellen skyldes hovedsakelig at menn i utgangspunktet har en større muskelmasse enn kvinner. Dette bekreftes i enkelte studier der man har sammenlignet styrkefremgang og grad av hypertrofi, som følge av styrketrening, hos menn og kvinner. Menn ser ut til å få en større absolutt styrkefremgang og muskelvekst enn kvinner, men relativ (prosentvis) fremgang ser ikke ut til å være forskjellig ved samme type trening” (Raastad, T.,Paulsen, G., Refsnes, P.E., Rønnestad, B.R. og Wisnes, A.R., s. 50, 2010).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litteraturen?

Hentet fra trening.no

Forskning viser at det ikke ser ut som menn har større potensial enn kvinner for å legge på seg muskelmasse. Sitat: ”Forskjellen skyldes hovedsakelig at menn i utgangspunktet har en større muskelmasse enn kvinner. Dette bekreftes i enkelte studier der man har sammenlignet styrkefremgang og grad av hypertrofi, som følge av styrketrening, hos menn og kvinner. Menn ser ut til å få en større absolutt styrkefremgang og muskelvekst enn kvinner, men relativ (prosentvis) fremgang ser ikke ut til å være forskjellig ved samme type trening” (Raastad, T.,Paulsen, G., Refsnes, P.E., Rønnestad, B.R. og Wisnes, A.R., s. 50, 2010).

For noe svada. Jeg vet ikke om noen damer som kan matche min fremgang med muskelmasse i % uansett hvordan man vrir og vrenger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...