Gå til innhold

Drømmekroppen?


martiparty

Anbefalte innlegg

snip

[ATTACH=full]115284[/ATTACH]

Du illustrerer et veldig godt poeng her! Jeg gikk årevis i "cardio + kaloriunderskudd" fordi jeg trodde det ville gjøre meg tynn og perfekt, men jeg ble heller bare tynnfeit :p Etterhvert begynte jeg å trene skikkelig styrke og spise næringsrikt, og ser virkelig framgang i både styrke og kropp :) Jeg er nå mange kilo tyngre enn før, men er mer fornøyd med kroppsformen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper å kjøre hardt på rumpa for å få den rundere?

Har tårer i øynene hver gang jeg kjører rumpe, så burde ikke vært at jeg ikke kjører det hardt nok iallefall! Og kjører det ganske ofte også, så vetikke jeg .. Men fult mulig at jeg bare må fortsette for å få den mye rundere :)

Jenter jenter, haha. Hva klager dere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tårer i øynene hver gang jeg kjører rumpe, så burde ikke vært at jeg ikke kjører det hardt nok iallefall! Og kjører det ganske ofte også, så vetikke jeg .. Men fult mulig at jeg bare må fortsette for å få den mye rundere :)

Spiser du nok? Du kan trene så blodsmaken kommer, men om du ikke får i deg nok så vokser ikke musklene noe særlig. Disclaimer etter å ha snooka på loggboka di; du har jeksla fin stuss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller evt bare jobber hardt med de svakhetene man har ;)

Hehe, joda sant det :)

Antar han flekser musklene slik at de ser litt større ut enn hva de egentlig er, men likevel vil ikke alle ha forutsetningene til å oppnå den størrelsen han har, samme hvor mye man jobber med svakhetene sine. Hadde det vært så "enkelt" ville alle som konkurrerer i Natural Bodybuilding (der ikke alle er natural en gang) hatt Tom Hardy-trapz, men det er jo slettes ikke tilfellet. Men at de fleste kan oppnå en solid størrelse på dem ved hard jobbing er det vel ingen tvil om ;)

Hmm, we'll see

[ATTACH]115361[/ATTACH][ATTACH]115362[/ATTACH]

Vanskelig å si, men angående trapezius er du i alle fall et godt stykke unna å nå ditt maksimale potensial, så om 1-2 år skal du ikke se bort ifra at de har blitt ganske så store ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, we'll see

[ATTACH]115361[/ATTACH][ATTACH]115362[/ATTACH]

No offence, men når du har trent i 1-2 år og snakker om gener når du sammenligner deg med folk som har fysikk på linje med folk som har trent strukturert 10-15 år så er du på sykkeltur :p Når du pr definisjon fremdeles er nybegynner når det gjelder trening. (det er jeg også)

Hvis du har trent i 10 år til og nærmer deg noe som kan lignde genetisk potensiale så kan du begynne å bry deg om slik :p

Jeg husker Branch Warren fortalte på seminaret han hadde i sandnes at han hadde brukt de siste 5-6 årene på å forbedre svakheter han hadde med skuldrene sine.. det setter ting litt i perspektiv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men når du har trent i 1-2 år og snakker om gener når du sammenligner deg med folk som har fysikk på linje med folk som har trent strukturert 10-15 år så er du på sykkeltur :p Når du pr definisjon fremdeles er nybegynner når det gjelder trening. (det er jeg også)

Hvis du har trent i 10 år til og nærmer deg noe som kan lignde genetisk potensiale så kan du begynne å bry deg om slik :p

Poenget her Sjokobjarkøy er at ikke alle har de samme genetiske forutsetningene for å få huge trapz, på samme måte som at andre folk ikke får en monsterkasse. JA, alle kan få større trapz og større kasse, men det vil alltid vere variasjoner og ulikt potensiale. Forstår at du er veldig imot alt snakket om gener her og gener der for tiden, men ikke kom her å si at det ikke er heldige genetiske disposisjoner inne i bildet når det er snakk om din latissimus dorsi og gluteus maximus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget her Sjokobjarkøy er at ikke alle har de samme genetiske forutsetningene for å få huge trapz, på samme måte som at andre folk ikke får en monsterkasse. JA, alle kan få større trapz og større kasse, men det vil alltid vere variasjoner og ulikt potensiale. Forstår at du er veldig imot alt snakket om gener her og gener der for tiden, men ikke kom her å si at det ikke er heldige genetiske disposisjoner inne i bildet når det er snakk om din latissimus dorsi og gluteus maximus.

Selvfølgelig har vi alle forskjellige genetiske forutsetninger.

Og det er veldig treffende at hvis man synes en muskelgruppe er fremtredende på en person, så er det ofte den kroppsdelen vedkommende har trent minst eller eventuelt aldri. Men samtidig ser vi eksempler på feks Ben Pakulski, som trente leggene sine hver dag i 5 år for å få de fram. Og nå sier alle han har de genetisk sykeste leggene som fins..

Alle kan nok ikke få hardy-trapz, men kanskje man kan klare det 90%, over mange mange år?

Poenget mitt her er at vedkommende har ikke engang trent lenge nok til å vite om han har dårlige forutsetinger for å få hardy-trapz. og når det er sagt, så synes jeg faktisk trapz var noe av det som var mest fremtredende med fysikken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har vi alle forskjellige genetiske forutsetninger.

Poenget mitt her er at vedkommende har ikke engang trent lenge nok til å vite om han har dårlige forutsetinger for å få hardy-trapz. og når det er sagt, så synes jeg faktisk trapz var noe av det som var mest fremtredende med fysikken hans.

Det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, så noen må gjerne ta seg friheten til å flytte det :)

Hva må jeg gjøre for å få en kropp som ligner på denne?

[ATTACH=full]114719[/ATTACH]

For meg er dette en av de vakreste menneskene jeg vet om(utseendemessing vel og merke).

Hva slags trening må jeg gjøre? Klarer ikke å se for meg at det å løfte tungt kan gi meg en sånn type kropp, men gi meg gjerne beviser på at jeg tar feil :)

Er det matvarer jeg burde unngå/spise mer av? Eller generelt bare ligge i underskudd over tid?

Og jeg vet at mange kommer til å tenke "løft tung og spis maten din så får du en fin kropp". Men det har jeg prøvd, og jeg var ikke fornøyd med hverken treningsopplegget eller de konstante tankene på mat og spesielt proteiner. Så hvis noen har noen tips for å få det jeg ser på som drømmekroppen, så spytt ut :) Jeg har mest lyst til å prøve noe nytt for å se om jeg blir mer fornøyd både med kroppen min og hvordan jeg føler meg.

For meg ser det ut som hun på bilde ikke har trent seg til å bli sånn men født sånn. Arv og miljø. Så med mindre du i utgangspunktet har hennes fysikk blir det værre. For og se slik ut trenger man ikke trene så mye styrke men være veldig slank og ha ganske lite muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter jenter, haha. Hva klager dere over.

Ser ikke på det som klaging selv ;p Er ikke MISFORNØYD, men bare veldig til perfeksjonist! Så handler mer om å unngå at jeg mister mer av hoftene : )

Spiser du nok? Du kan trene så blodsmaken kommer, men om du ikke får i deg nok så vokser ikke musklene noe særlig. Disclaimer etter å ha snooka på loggboka di; du har jeksla fin stuss!

Nok mat er ikke problemet! Ligger i kcal overskudd hver dag :) Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...