Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Synes det er helt jævlig at de skal drepe folk i serien før det har skjedd i bøkene. For det første er det kjedelig da jeg ikke kan se den kommende sesongen før jeg har lest boka. Det blir et helvete å dodge alle spoilers fra serieseerne. Vekter bøkene såpass høyt. Det virker også som at serieskaperne kun har fått vite hvem som kommer til å dø i bøkene, men ikke utdypet spesielt mye om hvordan det skjer og når.

Setter også pengene mine på Sansa, Brianne eller Jon. Er det Jon de dreper legger jeg ned serie og bøker med umiddelbar virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg misliker dette så fælt!! Ikke bare fordi det kanskje vil være "overraskende" (jeg er snaaaaart igjennom siste tilgjengelige bok), men mest fordi det er så bokspoiler!! Hva om jeg heier litt innerst inne på denne personen da.. Så lever personen igjennom boken, men dør i serien.. Det vil jo bare si at jeg må stålsette meg for at det kanskje ikke går så bra med personen i boka heller :( Ikke det - jeg liker at George R.R. ikke tar så hensyn til "helt/heltinne" status, og kverker folk i øst og vest, men man har jo samtidig folk man holder med.. Grugleder meg! :cry::unsure::whistle:

På den annen side (spoilers ahead - i hvit tekst!!):

Vær så snill og få inn Lady Stoneheart i serien snart da!!! Jeg VIL så gjerne at dette skal være en viktig person for "spillet"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker også som at serieskaperne kun har fått vite hvem som kommer til å dø i bøkene, men ikke utdypet spesielt mye om hvordan det skjer og når.

Serieskaperne vet nok ganske mye mer enn hva som kun står i bøkene. Et av premissene for at de fikk lage serien er at de kom frem til hvem som faktisk er Jons far. Og Martin har skissert hvordan bøkene skal ende for serieskaperne, om noe skulle skje slik at han ikke er i stand til å fullføre verket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg misliker dette så fælt!! Ikke bare fordi det kanskje vil være "overraskende" (jeg er snaaaaart igjennom siste tilgjengelige bok), men mest fordi det er så bokspoiler!! Hva om jeg heier litt innerst inne på denne personen da.. Så lever personen igjennom boken, men dør i serien.. Det vil jo bare si at jeg må stålsette meg for at det kanskje ikke går så bra med personen i boka heller :( Ikke det - jeg liker at George R.R. ikke tar så hensyn til "helt/heltinne" status, og kverker folk i øst og vest, men man har jo samtidig folk man holder med.. Grugleder meg! :cry::unsure::whistle:

!

Når det gjelder ønsket ditt, så er jeg helt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter også pengene mine på Sansa, Brianne eller Jon. Er det Jon de dreper legger jeg ned serie og bøker med umiddelbar virkning.

Kit Harrington har fått lov til å klippe håret. I kontraktene deres står det at de ikke får klippe hår for at karakteren alltid skal være mest mulig lik seg selv...

Såååå... Det er i grunn sannelig ikke godt å si.

Fingers crossed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ikke akkurat så mye blodbad som det kunne vært forrige sesong heller, men heller noen store karakterer som forsvant, så det er jo ikke godt å si.

Jeg har enda ikke avgjort om jeg skal flytte i en bortgjemt hule til bokserien er ferdig eller ikke...

Har lest (nok en gang - artikler - usikker på sannhetsgraden) at Jon var en av de som George i utgangspunktet ønsket at skulle overleve helt til slutt.. Om han har ombestemt seg er en helt annen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er som sagt igang (halvveis) i siste :)

Her er artikkelen jeg referte til, men det KAN være kjempespoilere her, les på eget ansvar:

http://www.dagbladet.no/2015/02/08/kultur/game_of_thrones/hbo/tv-serier/tv/37586393/

Tør ikke helt å svare skikkelig, spoilers for lesere og tittere og what not.... men du har mye å glede deg til.

Leste den artikkelen ja. Artig å lese hvordan han så for seg serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serieskaperne vet nok ganske mye mer enn hva som kun står i bøkene. Et av premissene for at de fikk lage serien er at de kom frem til hvem som faktisk er Jons far. Og Martin har skissert hvordan bøkene skal ende for serieskaperne, om noe skulle skje slik at han ikke er i stand til å fullføre verket sitt.

Joda, men dette kan endre seg. GRRM har totalendret på ting i siste liten før. Det værste er uansett at jeg må være på tåhev for spoilers i lang tid fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...