Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

TYRION!

Den scenen var enda bedre enn den var i boken.

Eller i boken fikk du høre Tyrions tanker, som er ganske festlige.. Men her skal det sies at klippingen og ansiktsutrykkene treffer spot on! Legendarisk.

"I WOULD GLADLY HAVE WATCH YOU ALL DIE"

hahaha. Ikke rart.

Det er nå de mest episke tingene kommer. Har så lyst til å spoile, but no. People will die.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg spesielt til den neste scenen med Brotherhood Without Banners (Beric Dondarrion & co), for det er én spesiell reveal som skal bli veldig interessant å se hvordan håndteres. Mulig det blir som cliffhanger i siste episode. :)

Trur d blir cliffhanger ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om fruen blir utelatt? :eek:

I bøkene er jo relevansen for henne liten enda, håper mer av henne i fremtidite bøker!

Liten rolle enn så lenge, men føler det på meg at hun blir mye involvert i neste bok. Mener å ha lest at hun er med allerede i åpningskapitlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg spesielt til den neste scenen med Brotherhood Without Banners (Beric Dondarrion & co), for det er én spesiell reveal som skal bli veldig interessant å se hvordan håndteres. Mulig det blir som cliffhanger i siste episode. :)

Det hadde isåfall vært så ondskapsfullt som det er mulig å få det. Jeg hadde ikke neste bok klar når jeg leste det som var det avsluttende kapittelet i den boka, og fikk knapt sove den natta.

Å aldri ha neste bok liggende gjør jeg aldri igjen, så nå leser jeg fantastisk treigt i håp om at Mr. Martin får rævva i gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar for ny episode i kveld jeg!! Neste uke tror jeg de hopper over..:(

Synes siste ukes briljering fra Tyrion er kanskje høydepunktet med ståpels så langt. Hva er deres favorittscener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar for ny episode i kveld jeg!! Neste uke tror jeg de hopper over..:(

Synes siste ukes briljering fra Tyrion er kanskje høydepunktet med ståpels så langt. Hva er deres favorittscener?

Enig i at Tyrions hearing er sesongens høydepunkt hittil. Tett opp mot den er Joffrys bryllup. Alt i alt har det vært en jævlig god sesong synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dere en del å se frem til ;)

Det er ikke sikkert det er noe som slår Tyrions høring, men det var bare ord..!

Jeg avslører ikke for mye når jeg sier hovmod står for fall.. og for flere ;)

Skjer dette i sesong 4 eller må vi vente til neste år? Har begynt på bok 1 og er 350 sider inn. Må si jeg nyter boken selvom jeg kan handlingsforløpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...