Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

I denne episoden har de funnet opp mye som ikke er i bøkene, iallfall. De jobber vel hardt for å gi skuespilleren som spiller Bran noe å gjøre. Må være vanskelig å skrive en TV-serie basert på bøker der personer som er sentrale i én bok kan være helt fraværende i andre.

Kjenner jeg gleder meg til episoden, spennende om de utvikler litt på siden for oss som har lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forsåvidt det var ganske forfriskende å ikke vite hva som kommer til å skje, men samtidig satt jeg der og var irritert over visse ting fordi det uansett ikke har noe å si for hovedhistorien (med mindre de planlegger å gå totalt sin egen vei med ting, tilsvarende å feks la Ned overleve S1), så da føltes det egentlig bare som tomt fyll. Men slutten var awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som ikke var på GothExhibition.

Sverdet som Sandor "The Hound" Clegane bruker er sinnsykt svært sverd og

til venstre bakom ser du "Ice" før det ble "omsmeltet"

[ATTACH]140745[/ATTACH]

Forresten er skuespillerinnen som spiller Daneryes er BITTELITEN.

[ATTACH]140746[/ATTACH]

Ikke at john snows rødhette er noe høyere av seg ;)

[ATTACH]140747[/ATTACH]

Brienne of Tarth derimot...!

[ATTACH]140748[/ATTACH]

Whoa.

post-86-14440978204764_thumb.jpg

post-86-14440978209189_thumb.jpg

post-86-14440978212019_thumb.jpg

post-86-14440978215191_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday
Er på utkikk etter påskelektyre og hvem bedre å spørre enn GoTfansen? Har selvfølgelig lest alt av Song of ice and fire. Fantasy/eventyr/sci-fi er jo da slagere ;) Forslag?

Litt sent å komme med anbefaling om påskelektyre kanskje, men jeg kan anbefale "American Gods" av Neil Gaiman. Fantastisk bok!

Fra den boka jeg har hentet brukernavnet mitt her forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Forresten er skuespillerinnen som spiller Daneryes er BITTELITEN.

Ikke at john snows rødhette er noe høyere av seg ;)

Brienne of Tarth derimot...!

Whoa.

Fun fact: Gwendoline Christie, hun som spiller Brienne, er 191 cm høy i virkeligheten! :D

http://www.imdb.com/name/nm3729225/?ref_=ttfc_fc_cl_t21

Til sammenligning er Emilia Clarke(Daenerys) 157 cm og Rose Leslie (Ygritte) 168 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent å komme med anbefaling om påskelektyre kanskje, men jeg kan anbefale "American Gods" av Neil Gaiman. Fantastisk bok!

Fra den boka jeg har hentet brukernavnet mitt her forresten. :)

Hah, fikk anbefalt boka på fest i går faktisk, random :p Den høres ut som den er rett opp i min gate. Hørte og at det skal komme en serie basert på boka? Mr. Wednesday=Odin? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Hah, fikk anbefalt boka på fest i går faktisk, random :p Den høres ut som den er rett opp i min gate. Hørte og at det skal komme en serie basert på boka? Mr. Wednesday=Odin? :p

Den er utvilsomt oppe på min topp 5-liste over alle bøker jeg har lest. Kanskje til og med nr. 1 på lista...

TV-serie blir nok å komme en dag også. Neil sier selv noe om det her.

Mr Wednesday er Odin ja. Utrolig kul karakter i boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det nesten kun er de 'nordlige historiene' jeg interesserer meg for, uavhengig av om jeg leser bøkene eller ser på tv-serien. Winterfell, The Wall, Wildlings, Greyjoys, Boltons, etc. Unntakene er Stannis, som jeg også liker, pluss litt av det fra King's Landing. Straks settingen endrer seg til østen, med Daenerys, mister jeg nesten helt interessen. I den forrige boken skimmet jeg kun gjennom kapitlene hennes for å se om det dukket opp noen interessante navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...