Tuba Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Eg for min del begynner å nærme meg pensjonsalder, men har framleis ingen ide om kva eg skal bli når eg blir stor. Titanium, Grishnackh, Afterall og 3 andre 6 Siter
Oddis Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Styrkeløfter og frikjører på ski Hvor stor er stor da? Siter
Krembolle Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg skal bli stor når jeg blir stor! Nei da. Blir forhåpentligvis en vernepleier! Wooohoo! Og rett før pensjonsalder: Foreleser! Sånn at jeg kan plage studenter med råttent pensum. Ser ut til at det er festlig. Msk87 og Spero 2 Siter
Afterall Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life…the most interesting people I know didn’t know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year olds I know still don’t." Sissan 1 Siter
Synan Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Forsker på jobb, kjempesterk på fritiden Shenjing 1 Siter
Titanium Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Superhelt <3 eller psykolog.. ernæringsfysiolog?? pt? barneskolelærer? tror jeg går for superhelt Synan, SophieTromso og Afterall 3 Siter
nano Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Ender mest sannsynligvis opp som en udugelig lege. Doktorgrad tar jeg kun så jeg kan kalle meg Dr. Biceps. Splae, Pinglo, SophieTromso og 5 andre 8 Siter
LeanMachine Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "Gamlebyen skrev: NAVer på heltid. Det hørtes ambisiøst ut Jeg skal bli den beste utgaven av meg selv Hva nå enn det innebærer, det får tiden vise Aurelius 1 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "LeanMachine skrev: Det hørtes ambisiøst ut Hmmm, ja, du har nok rett. Tror heltid kan bli tøft. DeltidsNAVer da. Så får jeg slappet av litt også. LeanMachine, Aequitas, Pewpew og 2 andre 5 Siter
Astriiiixxx Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Svarer det jeg.har svart hele livet, for jeg vet enda ikke noe mer om det en da; indianer, motorsykelist, pippi langstrømpe, rik, verdens sterkeste, forfatter, mamma. og jeg må muligens påføre crazy catlady, for det viste jeg ikke hva var da jeg var barn, jeg ville bare ha mangemange katter! Afterall og Aurelius 2 Siter
SlayerDad Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 "Astrid Kristine skrev: Svarer det jeg.har svart hele livet, for jeg vet enda ikke noe mer om det en da; indianer, motorsykelist, pippi langstrømpe, rik, verdens sterkeste, forfatter, mamma. og jeg må muligens påføre crazy catlady, for det viste jeg ikke hva var da jeg var barn, jeg ville bare ha mangemange katter! Astriiiixxx, Aequitas og Aurelius 3 Siter
Gudfaren Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Enehersker og dispot over hele verden. Og alle som har et problem med det vil bli sendt til Svalbard for å jobbe i gruvene til de stuper uten vann og mat! Siter
Tuba Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Skrevet 4. juni 2013 "Gudfaren skrev: Enehersker og dispot over hele verden. Og alle som har et problem med det vil bli sendt til Svalbard for å jobbe i gruvene til de stuper uten vann og mat! Det var min plan ein gang også. Enten det eller lærar. Begge er kapable til å straffe, håne og øydelegge for andre individer. Grishnackh og Afterall 2 Siter
superkulmedkniv Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 siviløkonom(5 år) i tillegg utdanner jeg meg til skipsmegler:) Siter
Sissan Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Er over 40, har blitt Msc, mamma, ansatt, kone (to ganger) og arbeidsgiver (i tilfeldig rekkefølge). Har virkelig ikke PEILING på hva jeg skal bli når jeg blir stor, men gleder meg over å fundere på det. Tror det blir noe helt annet. (Mamma- og konerollene tar jeg med meg da ) Eneste jeg vet er at jeg skal bli sterkere og friskere og mer fornøyd enn jeg har vært noen gang. FatFighter Malm, Aequitas og 02-snapper 3 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg vil stå på en lab og kurere HIV og kreft. Siter
Msk87 Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Einaste eg vett e at eg ska bli vellykka ! beste planen eg har hatt fram t nå. Å eg har hatt mangen planer t å ver så "ung".. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.