Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja, vi har alle våre problemer... :huh:

Laura (33) mener hun er for pen til å ha en jobb - Showbiz, kjendiser, blogger, spill og moro

"Fernee har en doktorgrad innen vitenskap og medisinsk forskning.

Fernees velstående foreldre, Catherine (65) og Alan (70), betaler alt for henne. De betaler husleien hennes, som er på rundt 20.000 kroner. De betaler også ned kredittkortene hennes.

I tillegg gir de henne 15.000 kroner i måneden slik at hun kan kjøpe seg designerklær, -sko og -vesker, og hun får også en tusenlapp til hårpleie. De betaler også treningsutgiftene hennes."

Fortsetter under...

ENDELIG, noen som tør å ta bladet fra munnen og stå opp for oss som sliter med dette.

Jeg har selv slitt med samme problemet i mange år.

Prøvde å ta det opp med fastlegen min, men han nektet meg sykemelding og påsto at han ikke kjente til dette fenomenet. (Memo to self: Må fikse meg kvinnelig fastlege...)

Da jeg gikk til NAV direkte for å forklare problemet følte jeg at saksbehandleren ikke tok meg på alvor. Ble faktisk bedt om å ikke komme tilbake.

Men nå, endelig, har Laura gått i ilden for å redde oss, for det er kanskje ikke mange av oss, men vi er såpass mye mer verd enn alle andre at å la våre lidelser gå upåaktet hen i såpass lang tid er, ja, jeg vil si at det er dette århundrets største skam.

Walk it off bitches!

Annonse

Med slike uttalelser i media må det være lov å ha det litt morsomt med vedkommende. Skjønnhet er subjektivt og alt det der, men ja, kjapt Google søk:

post-2511-14440942277464_thumb.jpg

Ved første øyekast ser hun jo i grunn ut som en jente med et fint utseende, men etter noen sekunder oppdager du det og begynner å undre deg - med alle de pengene fra mor og far burde hun vel ha råd til å kjøpe seg en, tja, BH?

post-2511-14440942277851_thumb.jpg

Til slutt så blir det nevnt treningsutgifter i artikkelen, men dette må da være en spøk?

post-2511-1444094227812_thumb.jpg

"For populær

Hun forteller at mannlige kolleger ofte ga henne romantiske gaver.

Nærmest daglig ble hun invitert med på date, og det syntes hun var slitsomt.

– Selv da jeg var på laboratoriet iført frakk, og var uten sminke, oppsøkte de meg på grunn av min naturlige skjønnhet. Det var ingenting jeg kunne gjøre for å stanse det, fortviler hun."

Jeg og hun kunne godt byttet litt plass i livet. Ikke mye romantiske gaver å få i mitt liv nei..

"– De som kritiserer meg vet ikke hvilken forbannelse utseendet kan være på arbeidsplassen, sier Laura i intervjuet"

Kan jo alltids starte å spa møkk på en gård? Kuene driter jo i hvor pen du er der.

Men ellers, flott å vite at hun tør å snakke ut om problemet sitt!

Jo siden vi snakker ut om problemer:

Jeg må nok slutte på skolen fordi jeg er for smart for de andre. Det begynner å bli slitsomt å måtte hjelpe andre som ikke er fullt så smarte :)

Jeg regner med det holder med egenmelding hvis man har en spesielt god hårdag. Jeg for min del forventer å bli langtidspenmeldt nå som jeg har trent såpass mye.

Jeg tror for øvrig hele dama er en kunstinstallasjon.

Lo bare mer og høyere ettersom jeg kom lengre ned i denne tråden :D .

Forslaget med å jobbe på gård var bra! Evt. kan hun jo jobbe i et yrke som er sterkt kvinnedominert, så slipper hun den forferdelige problematikken med komplimenter og middagsinvitasjoner. Å, nei, veit. Da blir det jo traumatisk fordi alle de andre er sjalu på utseendet hennes :D .

Annonse

Wooooohooo! Kan ho, kan eg!

...eller ikkje...

Litt tullete bemerkningar og tilnermingar må ein tåle. Mvh. Ho som jobbar på ein arbeidsplass med 80 mannfolk. Saman med to andre damer, der eg er den einaste under 50. Eg let ikkje vere å jobbe fordi om ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...