02-snapper Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Eple!!! (kan helt seriøst ikke huske en dag hvor jeg ikke har spist eple...) TMHL 1 Siter
Forsvarsdama5.0 Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Nøtteblanding ..Eller kanskje brød, hvis det er nystekt. Og helst byggbrød, eller grovbrød, fra Rema1000. Siter
VegarL Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Indrefilet av svin! Eller mammas hjemmelaga svinestek LeanMachine og Tor 2 Siter
Tinka1990 Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Må nok si meg enig med egg egg er suppergodt! kokt, stekt, eggerøre med eller uten plomme.. omelett.. mm-mm vesen 1 Siter
Bondejenta Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Geit/kje, fantastisk kjøt og utruleg mange måtar å tilberede det på *Nam,nam!* Gledar meg til grillsesongen!:happy: Anreka 1 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Geit/kje, fantastisk kjøt og utruleg mange måtar å tilberede det på *Nam,nam!* Gledar meg til grillsesongen!:happy: haha, aldri hørt om noen som spiser geit! Spennende:D Siter
Bondejenta Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 haha, aldri hørt om noen som spiser geit! Spennende:D Nei, er vanskeleg å få tak i. Her er det geit eller kje (varierar) på både julafta og nyttårsafta. Og ein får ikkje betre kjøtkaker enn dei som er laga av kje! Må kanskje legge til at eg er oppvaksa på geitegard;) Dei som ikkje har hatt gleda av å smake geit, har verkeleg gått glipp av noko. Siter
isadres Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Må ha vært egg eller sjokolade. Egg fordi det kan varieres og sjokolade fordi det er bedre enn sex. LeanMachine, Lena Ludvigsen og 02-snapper 3 Siter
Gundersen™ Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Om du fikk velge ETT matprodukt som du måtte ha spist hver eneste dag for resten av livet..hva hadde du valgt? Er næringsinnhold noe som må tas med i betraktningen, eller er det kun snakk om smaken? Hvis vi tar høyde for at alle matvarer i denne sammenheng var like sunne, og det kun stod om smak og konsistens, kunne jeg hatt det fint med Sombreros! VegarL, Kristinen, LeanMachine og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.