Bambi Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Elsker brysttrening, hater beintrening:p Benkpress er gøyest av baseøvelsene! Siter
Espen Espelund Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Slenger meg på Stig. Armer! Ikke noe er mer gøy, og de blir aldri store nok Lena Ludvigsen 1 Siter
Asta Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Å, så vanskelig å velge! Olympiske løft + bøyvarianter + kroppsvektslek, det er det aller beste Siter
Dovendyret Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Mark og nedtrekk.. Og hip-thrust.. Får den følelsen at rumpa er ekstra spretten resten av dagen *elsk* Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Knebøy! Fordi jeg er god i det og det er kjempeartig å gjøre! Siter
Grishnackh Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Her kjem ein ny ein. Bøydpress med olympisk stang Siter
Kestral Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Skuldre og rygg. Så er det store spørsmålet om jeg liker det mest fordi jeg føler dette er mine beste øvelser, eller at dette er mine beste øvelser fordi jeg liker det mest. Siter
Gjest Slettet Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Synes det er best å trene kjevepartiet, gumle mat og kose meg God trening hvis du har maaasse kjøtt Lena Ludvigsen, Synan og LeanMachine 3 Siter
Oddis Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Siden spørsmålet var best og ikke gøyest så må vel svaret bli knebøy, markløft og benkpress. Hadde det vært hva som var gøyest så hadde svaret blitt benkpress, knebøy og markløft LeanMachine 1 Siter
Gjest Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Øvelsen som er best for meg må utvilsomt være knebøy. De gøyeste/mest utfordrende øvelsene er derimot rykk og støt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.