Jump to content

Closeup

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About Closeup

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/10/1991

Profile Information

  • Gender
    Kvinne
  1. 168 cm, ikke 186 men ellers, takk Er enig der, så får bare gå i speilet ofte og titte
  2. Bare en ting jeg har vanskelig for å få til. Jeg vet ikke hvor mye jeg vil veie?! Jeg vil ha muskler, være sterk, gjerne markerte muskler, men jeg vil at fettet skal bort. Siden 41% av meg er fett!!!! og jenter skal ha ca 20% fett (har jeg lest) burde jeg tenke ned ca 20 kg, noe som kan stemme med 70 kg. Høres det ut som et bra utgangspunkt?
  3. Tusen takk for alle svar <3 skal ikke inn i noe veldig raskt, men har stått bom stille på alt annet jeg har gjort, så har nesten gitt litt opp på å bli kvitt det overflødige. Er av den litt utålmodige typen. Men i sommer skal jeg i en samling for klassen og jeg vil vise meg fra en bedre side, så derfor starter jeg på det her Er veldig motivert, men vet jo ikke hvordan min kropp kommer til å reagere på dette. Blir vel mer som et eksperiment. Men kroppen min er sliten av å bære på meg selv, er jo ikke svært overvektig viss man bare ser meg, men har høy BMI og høy fett% så regner ikke med å ta så stor skade av noen uker på dette Da er jeg snart klar til å starte etter jul, skal bare lage matplan for noen uker slik at jeg på umotiverte dager ikke faller ut Ønske meg lykke til
  4. Hei Her kommer tjukkebollefeita klar til å kicke gjæren ut av flesket og bli som normale folk; sunn og sterk. Har stått bom stille på vekta i rundt 1 mnd til tross for trening og kunn opptak av 1700 kcal (som er min hvileforbrenning). Er 168 cm høy og 90 kg og har en fettprosent på 41%! Nå vil jeg prøve denne super-duper dietten alle snakker om: PSMF! men jeg har ikke peiling!!! Noen som er litt snille, har litt ekstra tid og er villig til å forklare meg litt? Har lest artikkelen til Robert her på fitnessbloggen. Men: er det 2,4-2,6 g protein pr/kilo man er? Står at man skal spise 500-800 gram grønsaker fordelt på 3-5 måltider, men har det noe å si hvor mye karbohydrater eller hvor lite karbohydrater man får i seg så lenge de er under 6-8gr/100gr karbo? Er jo stor forskjell på å spise brokkoli (1,9 gr/100 gr) og Løk (5,7 gr/100gr)? Hva med kaloriene? så viss jeg har forstått det riktig skal jeg har rundt 216-234 gr protein hver dag og 500-800 gr grønnsaker hver dag? og en refeed periode på 6 timer (hver 7-10 dag) der jeg kan spise 450 gr karbohydrater?
  5. Closeup

    Dagens negative

    glemte å si at jeg er stresset til tusen med 3 eksamener og 100 ting jeg skulle ha gjort
  6. Closeup

    Dagens negative

    Fikk ikke sove i hele natt, sovna endelig på morrakvisten, er gretten, trøtt, lei, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
  7. Farmakologi, brødbaking og husmorsarbeid ;)

  8. Closeup

    Spare?

    Går ann å prøve å spare litt likevel har jeg hatt en god mnd er det kanskje ett par hundre på bsu
  9. Closeup

    Spare?

    Enig med wombat er ikke mye igjen av inntektene etter regninger, husleie osv
  10. Velkommen til Jack Russell Terrier rasen
  11. Så utrolig nydelig han var! Ruhåret? Fantastisk pen!
  12. Betty, Ruhåret JRT (jack russell terrier), 1,5 år Bortskjemt lita tispe som elsker fart og spenning. Er spretten og glad og elsker å ligge lenge på formiddagen (som er en stygg uvane fra min kjære samboer). Hun elsker snø og bade. Har hatt henne siden hun var 8 uker gammel og hun er min lille hjerteknuser. Beste turkamerat jeg kan få. Går veldig på spor, så kan nok aldri ha henne løs. Skal begynne med agility til sommeren, hun kommer til å stortrives.
  13. tenkte å gå til legen, forklare problemet, ta en spirometri og så se har hatt blodpropp i høyre lunge (i 2009), men tok en spirometri etter det som var fin. Så kanskje det bare er at jeg er litt treigere enn andre
  14. Jeg har så utrolig dårlig kondisjon. Jeg blir tungpusten av at jeg går og prater. Er det en bratt bakke krabber jeg nesten opp denne. Når jeg trener intervall har jeg puls på 175/180 av å gåraskt (eller småjogge). Jeg blir tungpusten av å gå i trapper og når jeg anstrenger meg føler jeg at halsen blir innsnevret og fult av slim. Jeg går 1-1,5 t tur med hunden min hver dag i moderat tempo (av og til litt jogging om jeg klarer) og trener intervall 4x4 en gang i uken med variert kondisjonstrening x 2 i uken. Jeg har gjort dette i ca 2-3 mnd nå og merker ingen bedring! Er dette normalt? Hva gjør jeg galt? noen tips?
  15. Benkpress og beinpress er favorittene <3
×
×
  • Create New...