Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er veldig flink til å skrive. Har hatt en forfatterdrøm fra barnsben av, tatt ett kurs, samt gått skrivestudie i ett år. Nå jobber jeg med en økonomisk krimserie, samt en barnebokserie.I tillegg har jeg utgitt tre tekster i en antologi =)

Her er en smakebit, for de spesielt intresserte: (tips, sorter tekstene etter nyeste først)

http://dikt.no/index.php?page=vis_profil&BrukerID=4702

Sykt god i minesveiper faktisk. Bruker to timer minst per dag for å slå ny pers. Drar på skolen for å sitte i forelesningene og spille minesveiper med god samvittighet.
Seriøst? Eg er også dritgod i minesveipar, men har lagt opp no. Persen er 62 sekund på ekspert, 17 på middels og 2 på nybegynner. (Gammal post, men eg måtte berre kommentere då eg såg han!)

Annonse

God på å se andres egenskaper, engasjere og motivere. Svært flink til å hause opp unger så de blir spinnville og går bananas;) det er gøy det:) aktive unger som freser over vegger og tak :)

Åh, da kan du få komme og få ut litt energi av min 4 åring ! :p haha

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg er veldig flink til å maksimere provosering av andre mennesker. Det er lett for meg å identifisere ideologien/verdiene deres, utlede hvilke emner som er mest sensitive for dem, og å skreddersy budskapet mitt til å være så offensivt som mulig, selv på en subtil og indirekte måte. Samfunnsnyttig! Jeg kan også steke perfekt bacon. :angelic:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...