Gå til innhold

Hvilke menn på Fitnessbloggen kan matche denne dama?


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Kimberly Walford

Jeg kunne selvsagt skrevet kvinner også (i trådtittelen), men jeg syns på sin plass å jekke ned noen av gutta her.:D

235kg konvensjonell markløft i klasse -63. Dette er uten utstyr. Jeg merker jeg blir flau på egne vegne når jeg ser slike ekstremt imponerende prestasjoner, og jeg innser at jeg selv burde dratt langt over 300kg i markløft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Ble også overasket over at hun ikke dro sumo første gang jeg så henne spasere inn på plattingen. Men er helt drøyt dratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også overasket over at hun ikke dro sumo første gang jeg så henne spasere inn på plattingen. Men er helt drøyt dratt!

Ja, det er helt klart! Jeg syns det er morsomt å se sterke damer løfte da det a) jekker ned en del menn, og B) viser at kvinner faktisk ikke har noen unnskyldninger ift. kjønn. Her er et par løft med og uten utstyr som er meget solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

a) hvorfor blir du -flau- over egne prestasjoner?

B) hvorfor skal du jekke ned menn?

c) joda, dette er sykt imponerende, men er fortsatt like stolt av mine middelmådige prestasjoner, til tross for at det finnes ekstreme talenter der ute som jobber for resultatene sine 24/7 og har sterk kompetanse i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a) hvorfor blir du -flau- over egne prestasjoner?

B) hvorfor skal du jekke ned menn?

c) joda, dette er sykt imponerende, men er fortsatt like stolt av mine middelmådige prestasjoner, til tross for at det finnes ekstreme talenter der ute som jobber for resultatene sine 24/7 og har sterk kompetanse i ryggen.

Ikke at jeg startet tråden, men jeg ser poenget ditt. Om jeg har skjønt det rett er det vel mer myntet på de som faktisk føler seg truffet av åpenbare grunner, eller at det skal være en ytterlige motivasjonsfaktor får oss gutter til å løfte litt mer ;)

Forøvrig skal man ikke kimse av C) uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

a) hvorfor blir du -flau- over egne prestasjoner?

B) hvorfor skal du jekke ned menn?

c) joda, dette er sykt imponerende, men er fortsatt like stolt av mine middelmådige prestasjoner, til tross for at det finnes ekstreme talenter der ute som jobber for resultatene sine 24/7 og har sterk kompetanse i ryggen.

Myrheim

a) Jeg er på ingen måte flau over egne prestasjoner, jeg skreiv det med et glimt i øyet. Noe som jeg åpenbart ikke burde gjort da det er svært vanskelig å se slikt når man sitter foran en pc-skjerm et annet sted i landet.

B) Jeg syns altfor mange menn går rundt og tror at damer ikke klarer å oppnå det samme som dem (rent styrkemessig) på gymmet. Det er latterlige holdninger, og her har vi en dame som til de grader motbeviser disse. Det bør også være motiverende å se hva som faktisk er mulig. Det skal sies at også denne kommentaren ikke var ment fullstendig seriøst, men noen føler seg trolig truffet...

c) Og ja, jeg syns alle som har arbeidet målrettet og seriøst for å nå målene sine, kan være stolte! Vi setter oss ulike mål, og har ulike ambisjoner for hva vi ønsker å oppnå. Ekstreme talenter finnes innen alle idretter, men vi burde heller se opp til disse og lære av dem, fremfor å unnskylde oss selv og vår situasjon.

Merk! Den siste setningen er ikke rettet mot deg, ei heller er den et svar på ditt utspill. Det er kun et tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Jeg syns altfor mange menn går rundt og tror at damer ikke klarer å oppnå det samme som dem (rent styrkemessig) på gymmet. Det er latterlige holdninger, og her har vi en dame som til de grader motbeviser disse.

du mener de tar feil?

sammenligner eliteutøvere med gjennomsnittlige gymbros. okay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...