LeanMachine Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Det er jo ikke så farlig, da får du jo eventuelt bare dobbelt opp I'M IN :D Jeg skal redigere det i første posten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 I'M IN :D Jeg skal redigere det i første posten:D Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her God ide, men hvordan velger man hvem man skal sende til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 God ide, men hvordan velger man hvem man skal sende til? Jeg fordeler en person til hver slik at den som får ikke vet hvem de har fått egg av (Med mindre den som sender det forteller det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxtrot Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 for meg spilte det ingen rolle hva som lå oppi, det er jo jakten som teller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Nå driter jeg helt oppi egget, og kjøper bare det jeg har lyst på uavhengig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaandreaaa Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn... Sjekk hva jeg kjøpte meg i dag da! En fryd for smaksløkene, og skikkelig påskestemning på lesesalen! Takk for tipset Karine og Friskus21 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asta Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 jeg digger island. har familie der! så er oppvokst med matkulturen og godteriet=P Kropp er også en av yndelings greiene mine=P kjekskulene! Planer om å ta en tur snart. men får aldri tid eller mulighet=/ Island er billig for tiden. spess hvis man kommer fra norge=P Silje-88 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
quesaturn Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 FUDGE <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinknusern Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 [ATTACH]94997[/ATTACH] [ATTACH]94998[/ATTACH] [ATTACH]94999[/ATTACH] [ATTACH]95000[/ATTACH] [ATTACH]95001[/ATTACH] [ATTACH]95002[/ATTACH] fyyyyyy faen nå var du så JÆVLIG SLEM!=P Asta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R-gear Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 rudboy og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 HAHA Bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Vi skal ikke bare starte Secret Easterbunny da, slik at alle som ikke får påskeegg til vanlig får et:) I´m IN!! Athene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kan vi ikke si det sånn at de som har lyst til være på secret easterbunny, må melde sin interresse innen onsdagen. Og at det må minst være 10 stykk for at det blir noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus21 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kan vi ikke si det sånn at de som har lyst til være på secret easterbunny, må melde sin interresse innen onsdagen. Og at det må minst være 10 stykk for at det blir noe:) Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacrificetowin Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Litt sjokolade, ellers syntetisk (typ godt og blandet) LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cardioqueen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis dere har lyst på et fint innpakket påskeegg fra meg, kan jeg godt være med på å sende påskeegg! Athene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Den hvite stevia sjokoladen med kokos. Det er den beste sjokoladen som finnes Ellers blir det et stort påskeegg til kjæresten med sjokoladefamilien, proteinbarer, yoghurtnøtter og M&M, som jeg kan stjele av Hvor selges denne i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Skulle ønske det fantes et påskeegg stort nok til å romme en Panda.. LeanMachine og Therese 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Aww<3 Panda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.