Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
I'M IN :D:D Jeg skal redigere det i første posten:D

Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her ;)

Skrevet
Da må man bare finne en sum, som man skal bruke på innholdet i påske. Så må de som har lyst til å være med sende navn og adressen sin til meg på pm, slik at jeg kan fordele hvem som skal gi til hvem:) Og nå har jo folk eventuelt gode hint om hva de skal fylle eggene med, ettersom folk har skrevet hva de gjerne vil ha her ;)

God ide, men hvordan velger man hvem man skal sende til?

Skrevet
God ide, men hvordan velger man hvem man skal sende til?

Jeg fordeler en person til hver slik at den som får ikke vet hvem de har fått egg av :p

(Med mindre den som sender det forteller det da :p:)

Annonse

Skrevet
Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn...

Sjekk hva jeg kjøpte meg i dag da! En fryd for smaksløkene, og skikkelig påskestemning på lesesalen! Takk for tipset :Dpost-16287-14440930137237_thumb.jpg

Skrevet
jeg digger island. har familie der! så er oppvokst med matkulturen og godteriet=P Kropp er også en av yndelings greiene mine=P kjekskulene!

Planer om å ta en tur snart. men får aldri tid eller mulighet=/ Island er billig for tiden. spess hvis man kommer fra norge=P

post-5540-14440930151724_thumb.jpg

post-5540-14440930144787_thumb.jpg

post-5540-14440930149303_thumb.jpg

post-5540-14440930149827_thumb.jpg

post-5540-14440930150511_thumb.jpg

post-5540-14440930151099_thumb.jpg

Annonse

Skrevet

Kan vi ikke si det sånn at de som har lyst til være på secret easterbunny, må melde sin interresse innen onsdagen. Og at det må minst være 10 stykk for at det blir noe:)

Skrevet
Kan vi ikke si det sånn at de som har lyst til være på secret easterbunny, må melde sin interresse innen onsdagen. Og at det må minst være 10 stykk for at det blir noe:)

Jeg er med! :)

Skrevet
Den hvite stevia sjokoladen med kokos. Det er den beste sjokoladen som finnes :love:

Ellers blir det et stort påskeegg til kjæresten med sjokoladefamilien, proteinbarer, yoghurtnøtter og M&M, som jeg kan stjele av ;)

Hvor selges denne i Norge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...