Gå til innhold

Helgekos? Søte og salte tips taes imot med glede :-)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1-Ta av stilken på en haug med druer, putt de i en pose og hiv i fryseren noen timer. Sinnsykt godt! Kan også gjøre det med banan og ha peanøttsmør på toppen.

2-Mos en banan og bland sammen med vaniljekesam og evt. honning (jeg bruker yaconsirup) Blir litt som is.

3-Eller lag smoothie. Drikk som den er eller hiv i fryseren. Jeg liker å mixe ca. et halvt beger naturell yoghurt, en banan og blåbær/bringebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan smaker Philadelphia sjokolade og hvordan er næringsinnholdet iforhold til vanlig sjokoladepålegg? Alle snakker så mye om det, har aldri prøvd sjæl. Er ikke så glad i speltlomper heller

Jeg syns ikke den er så søt som vanlig sjokoladepålegg.. :)

Orker ikke å gå til kjøleskapet for å sjekke næringsinnhold, men ca. pr. 100 gram:

Næringsinnhold per 100 gram:

Energi 290 kcal

Protein 6,4 g

Karbohydrat 34 g

Herav sukkerarter 33 g

Fett 13,5

Søtstoff sukker

Hovedingredienser: melk, sukker, melkeprotein

Test av sjokoladepålegg - Kraft Philadelphia med sjokolade - Tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Heiii :) Nå nærmer helga seg og jeg har lyst på sukkerfri-kos denne helgen. Er ikke såå nøye på det, noen gram spiller ingen rolle. Fruktsukker er lov, karbohydrater er lov. Lurer egentlig bare på om noen har noen kreative (og enkle) forslag til helgekos? Noen deilige matvarer jeg ikke har smakt? O.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii :) Nå nærmer helga seg og jeg har lyst på sukkerfri-kos denne helgen. Er ikke såå nøye på det, noen gram spiller ingen rolle. Fruktsukker er lov, karbohydrater er lov. Lurer egentlig bare på om noen har noen kreative (og enkle) forslag til helgekos? Noen deilige matvarer jeg ikke har smakt? O.s.v.
Hvis du liker kesam,peanutsmør og proteinpulver så har jeg en god en du kan prøve som jeg selv innbilder meg smaker Snickers...altså...så bra som det går an å få Snickers smak med sunne ting :p;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii :) Nå nærmer helga seg og jeg har lyst på sukkerfri-kos denne helgen. Er ikke såå nøye på det, noen gram spiller ingen rolle. Fruktsukker er lov, karbohydrater er lov. Lurer egentlig bare på om noen har noen kreative (og enkle) forslag til helgekos? Noen deilige matvarer jeg ikke har smakt? O.s.v.

Easy-dessert.jpg

DRIT GOD. Typen og jeg spiste opp hele greia i gårkveld..!

(en HEL bok gir ca 600-65itte gæli)

og denne er også digg:

Easy-lowres-hvit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H

Hvis du liker kesam,peanutsmør og proteinpulver så har jeg en god en du kan prøve som jeg selv innbilder meg smaker Snickers...altså...så bra som det går an å få Snickers smak med sunne ting :p;)

Har spist kesam med kakao, søtning og peanøttsmør i ukesvis nå. Det er digg, men er litt lei. Andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurtnøtter :love: Er ikke så sunt da men.. Mener bloggeren fotballfrue har laget en sunn versjon.. Men har ikke orket å prøve den ut selv ;)

Ellers er jo smoothie digg da! Her er det jo tusen varianter :) Pleier å ha en banan oppi for å få den søt. Et tips om du vil prøve deg på baking som inneholder "spesialmat" som du sier, er å handle på Iherb. der er det grisebillig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom alle, så sikkert noen som har skrevet dette før men :p Noe av det beste jeg vet er i hvert fall å kutte opp druer (helst de mørke), helle over vaniljekesam og raspe kokesjokolade over!:D Nam! Trenger veldig lite sjokolade når du rasper den, jeg bruker bare 1-2 ruter. Kan selvfølgelig bruke den frukten du vil da. Veldig godt med både eple og banan også f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker kesam,peanutsmør og proteinpulver så har jeg en god en du kan prøve som jeg selv innbilder meg smaker Snickers...altså...så bra som det går an å få Snickers smak med sunne ting :p;)

Fikk netopp Moccaprotein fra MyRevolution i posten. Smaksprøve på 30 g. Smaker det annerledes med kesam og sjokoladeprotein enn kesam med kakaopulver og søtning? Har nemlig spist sistnevnte sååå mange ganger at jeg har blitt lei.

Har du evt. noen andre artige og gode forslag med proteinpulver som IKKE blir tørt? Er det f.eks godt med moccaprotein blanda i vann (hvor mye) og blande jordbær og blåbær oppi? Eller har du noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...