Gå til innhold

Helgekos? Søte og salte tips taes imot med glede :-)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Godt å se noen som spiser dream isen rett fra boksen. Jeg har en pågående diskusjon med en venninne om den isen, der jeg mener at dream isen kommer i en porsjonspakning til en person og hun mener den holder til minst 3 porsjoner!:eek:

Definitivt bare for en! Hhaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dovendyret og LeanMachine, nå fant jeg det proteinpulveret jeg tenkte på, men det var visst med både sjokolade OG blåbær. Finnes her: http://nutrishop.no/produkt/proteinpulver/whey-protein/wnt-whey-protein-sjokoladeblabar-1000g

Ellers surra jeg akkurat litt inne på iherb også, og der har de proteinpulver med blåbærmuffins-smak.. hehehe! F.eks denne: Dymatize Nutrition, Elite XT, Extended Release, Multi-Protein Matrix, Blueberry Muffin, 2.2 lbs (998 g) - iHerb.com (1 kg for 120kr!!), eller med bare blåbærsmak: Dr. Mercola, Miracle Whey, Protein Powder, Blueberry, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyret og LeanMachine, nå fant jeg det proteinpulveret jeg tenkte på, men det var visst med både sjokolade OG blåbær. Finnes her: http://nutrishop.no/produkt/proteinpulver/whey-protein/wnt-whey-protein-sjokoladeblabar-1000g

Ellers surra jeg akkurat litt inne på iherb også, og der har de proteinpulver med blåbærmuffins-smak.. hehehe! F.eks denne: Dymatize Nutrition, Elite XT, Extended Release, Multi-Protein Matrix, Blueberry Muffin, 2.2 lbs (998 g) - iHerb.com (1 kg for 120kr!!), eller med bare blåbærsmak: Dr. Mercola, Miracle Whey, Protein Powder, Blueberry, 1 lb (454 g) - iHerb.com

OOOOOOOOOOOOOOOH, takktakktakktakktakktakktakktakk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyret og LeanMachine, nå fant jeg det proteinpulveret jeg tenkte på, men det var visst med både sjokolade OG blåbær. Finnes her: http://nutrishop.no/produkt/proteinpulver/whey-protein/wnt-whey-protein-sjokoladeblabar-1000g

Ellers surra jeg akkurat litt inne på iherb også, og der har de proteinpulver med blåbærmuffins-smak.. hehehe! F.eks denne: Dymatize Nutrition, Elite XT, Extended Release, Multi-Protein Matrix, Blueberry Muffin, 2.2 lbs (998 g) - iHerb.com (1 kg for 120kr!!), eller med bare blåbærsmak: Dr. Mercola, Miracle Whey, Protein Powder, Blueberry, 1 lb (454 g) - iHerb.com

eyyyyy! Lenge leve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protein/havre/sjokolade-boller! Min favoritt i alle fall :)

- havregryn

- kakaopulver

- (proteinpulver, om du vil dem mer proteinrike)

- sukrin og/eller sukrin gold og/eller flytende natreen (jeg bruker alle tre :p )

- mager kesam til deigen blir slik at du kan rulle kuler

Så kan du etterpå rulle kulene i mer kakao, mer sukrin eller kanskje kokosmasse! Du kan også gjøre dem enda bedre om du putter peanøttsmør i midten av kulene. Varmer du dem litt i microen blir de litt som brownies - myke og enda søtere. Eller du kan putte dem i kjøleskapet/fryseren en liten stund, steke dem litt i ovnen, eller rett og slett spise dem med en gang! Nomz :hungry:

8551857823_b918252ab4.jpg

Disse laget jeg i går, og jeg skal lage dem igjen nå :D

slike blir veldig gode hvis du smelter cocosa og blander i ,da blir de kjempegode avkjølt;) personlig pleier jeg ikke å ha kesam i disse i det hele tatt,bare proteinpulver,bakekakao,cocosa,eggehvitter,havregryn,søtning og kaffe.Man kan også bruke mandelmel eller finmalte mandler i disse:) Men det er etter min mening det beste ,smaken er som baken,men synes det gjør seg med cocsa i de som sagt:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike blir veldig gode hvis du smelter cocosa og blander i ,da blir de kjempegode avkjølt;) personlig pleier jeg ikke å ha kesam i disse i det hele tatt,bare proteinpulver,bakekakao,cocosa,eggehvitter,havregryn,søtning og kaffe.Man kan også bruke mandelmel eller finmalte mandler i disse:) Men det er etter min mening det beste ,smaken er som baken,men synes det gjør seg med cocsa i de som sagt:)

Jeg har ikke cocosa tilgjengelig, men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...