Gå til innhold

Paradise Hotel 2013


Superhelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke på tv. Sluttet med det i, husker ikke, 99 eller deromkring. Tåler det søppelet ikke, blir nesten fysisk kvalm. Har alltid hatt TV dog, for tiden en 2 år gammel 46-tommer, men bruker den kun til å se film. Eller, jo jeg så faktisk på fotball-VM og langrenns-VM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg tror jeg skal følge med! Spørs hvor bra det blir... synes bare at det var teit at Paris ble med egentlig. Menmen! Jeg så på det for første gang i fjord, og fyfaen så betatt jeg ble! Klarte ikke å gå en dag uten å se en episode, og når det ble ferdig var det som om noe manglet.. men fjordårets sesong var jo dritbra. Ja, I know, I have no life :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgt med på de siste sesongene, og kommer til å følge med i år også. Lite å se på tv om kveldene, og dette er jo underholdning på høyt nivå, så hvorfor ikke? :D Men helt ærlig så blir jeg flau av å tenke på at så mange har så lite liv og følger med på dette vaset, meg selv inkludert, og enda verre er det at folk faktisk melder seg på slike slags program. Tror det er lett å ødelegge deler av framtiden sin, og kan være vanskelig å bli tatt seriøst om man søker enkelte jobber senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...