Gå til innhold

Paradise Hotel 2013


Superhelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At Birger ente opp på Paradise overrasker meg ikke. Gikk vg3 med han, snakket omtrent aldri med han, men hadde jeg satset penger på hvem som mest trolig ville passet der hadde det vært han. Ser ikke på. og det er til dels litt ufrivillig. Kan ikke se tv på stua når sønnen min sover - og prøver jeg å se på nett så får jeg opp at noe blokkerer reklameblablabla. Så nada Paradise på meg. Ikke sett på tidligere, men denne sesongen ble jeg nysgjerrig på av åpenbare grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Birger ente opp på Paradise overrasker meg ikke. Gikk vg3 med han, snakket omtrent aldri med han, men hadde jeg satset penger på hvem som mest trolig ville passet der hadde det vært han. Ser ikke på. og det er til dels litt ufrivillig. Kan ikke se tv på stua når sønnen min sover - og prøver jeg å se på nett så får jeg opp at noe blokkerer reklameblablabla. Så nada Paradise på meg. Ikke sett på tidligere, men denne sesongen ble jeg nysgjerrig på av åpenbare grunner.

Han, som alle andre nordlenninger, fremstilles hvertfall som en idiot :p Alltid like flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg tror jeg skal følge med! Spørs hvor bra det blir... synes bare at det var teit at Paris ble med egentlig. Menmen! Jeg så på det for første gang i fjord, og fyfaen så betatt jeg ble! Klarte ikke å gå en dag uten å se en episode, og når det ble ferdig var det som om noe manglet.. men fjordårets sesong var jo dritbra. Ja, I know, I have no life :(

Jeg må bare:

[ATTACH]95074[/ATTACH] <--- This, is fjord;)

Der får jeg for å lese i tråder der jeg ikke har noe å tilføye:/ I know, I'm an ass! :p

post-4924-14440930232772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare:

[ATTACH]95074[/ATTACH] <--- This, is fjord;)

Der får jeg for å lese i tråder der jeg ikke har noe å tilføye:/ I know, I'm an ass! :p

Hahaha oi, sorry :D Jeg er ganske god på gramatikk, men den så visst ikke ut til å sitte helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradise hotel er like avhengighetsskapende hvert år, og ja, det blir mange facepalms. Likevel velger jeg å se på det som et psykologisk eksperiment og samtidig være veldig klar over at det klippes sammen for å fortelle en helt annen historie enn det som kanskje egentlig skjedde. Gøy er det likevel.

Noen som har noen favoritt-deltakere enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e rett å slett før kleint, selv om æ sitt aleina hjemme.

Hørte på et intervju på radioen når æ kjørte til jobb imårres dær det ble fortalt at det første parret hadde hatt sex dær inne, følgene statement kom fra gutten : "Det er da ingen forskjell på å ha sex hjemme eller på et hotell i mexico, det er jo vanlig" eneste tanken som slo mæ va : Tja, forutenom at det e på tv -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...