Gå til innhold

Paradise Hotel 2013


Superhelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har veldig lyst til å følge med! Detter som oftes av lasset etter første utstemming. Og så leste jeg intervju på side2 av jente som skulle være med. Fikk krampe i hjernen, så jeg lar nok være.

Hmm.. Sier kanskje mer om meg dette, som innrømmer at jeg leser paradise hotel intervju på side2.. :bored::whistle::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tror det skal ligge gratis ute på TV3 etter hver sendt episode på TV, var i alle fall praksisen de tidligere sesongene.

Personlig så liker jeg å se folk som har en IQ på under 60, kan være ganske underholdende, og jeg føler meg så smart selv der jeg sitter :p

Veldig enig, føler meg alltid så smart etter Paradise eller Hollywoodfruene. Tror iq'en øker for hvert "omg seriøst" man hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
... men.. hva med ps3/xbox/wii? :p Meh, different discussion, kan ikke kuppe paradise 2013 tråden

Jo.. det kan vi.. er et bedre samtale emne " studenter klarer seg fint uten tv" enn paradise.. huff:) men men, er Jo komedie, bare synd enkelte folk Irl oppforer seg sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...