Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjorde et nytt løft i dag jeg var ok fornøyd med. Er ganske ny på markløft, samt at jeg har vært på diett en måned. Men med mine litt over 50 kg gjorde jeg to repetisjoner på 75 kg i dag etter en lang serie med pyramideløft som begynte på 40 kg - og hadde en del å gå på. Lover bra? En fantastisk morsom øvelse. Deilig å mestre det tekniske. Har nok fremdeles en del å lære og lenge til alt ligger i automatikken, men er i alle fall underveis og trives godt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske glad da jeg for første gang løftet 100 kg i benkpress, var vell 15/16 år da.

Også var jeg happy da jeg slo gamlegutta i skuddkonkurranse i fotball på krik cup samme året, målte 135 km/t samme året.

Gamlingene stod lenge etterpå for å prøve å skyte hardere enn pjokken som gikk av med seieren :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Förste gang jeg tok 100kgx5 i kneböy! Tok lang tid för jeg klarte det (tror det satt mye i hodet), men derfra gikk det bare videre oppover og oppover.. Helt til jeg ble skadet :p Men skal over 100 igjen! :)

Var ganske stolt den dagen jeg tok 200kgx5 i beinpress! Har ikke trent det på lenge, og sist gang jeg tok det (for noen år siden) makset jeg på 145x3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...