090930 Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Onkel sin is er den beste jeg noensinne har smakt. Han er fysikklærer.. demonstrerte først å stå oppå alle egga i kartongen. Blanda så sammen alle ingrediensene; sukker, egg, fløte og vanilje Så tømte han flytende nitrogen oppi mens utvalgt tilskuer (les: onkelbarn) rørte hardt. Ellers er jeg veldig glad i Friskis:D om sommern, vel å merke. Hører liksom til. Siter
RobbieLad Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "LeanMachine skrev: NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII Ikke NAM. HJELP. Jeg ser allerede ut som en oppblåst flodhest etter potetgull og en stooooooor dose med lasagne. Så hjelp . Blir nok ikke no pack her gitt 26. mai.... Siter
IdaEriksen Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "Lachfaderen skrev: Hater å fortelle deg dette, men den skal utgå fra sortimentet. Kom over infoen da jeg skulle sjekke næringsinnholdet til en annen is. Literis-Dream Fyll frysern mens du kan! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO D: D: Siter
damdidam Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Den er ikke så værst den nye lollipop-isen heller Noen som har smakt den andre (gullpinne)? Bambi 1 Siter
Merida Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Ben & Jerrys - Cookie dough!!! Ingen over, ingen ved siden! ....nesten Selvom royal trippel ligger hakk i hæl! Siter
Asta Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "damdidam skrev: Den er ikke så værst den nye lollipop-isen heller Noen som har smakt den andre (gullpinne)? Gullpinne på boks?! :happy: gullpinne er jo så godt! Forbinder det med båtturer med far, blir alltid gullpinne når vi stopper for å tanke Siter
DukeNukem Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Kuleis med pistasjesmak er det beste som finnes. Har isbar i lunsjrommet på sommerjobben min, er alt for digg LeanMachine 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "Gundersen™ skrev: Nok sagt! Hmm, denne må prøves! Jeg er mer glad i desserter med frukt eller friske smaker.. Sånn trippel-sjokolade-fudge-brownie-caramel-mer sjokolade blir for mye for meg x) Siter
sunnkropp Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Enig med deg LeanMachine ! Sørlandsis med pistasj Faktisk så hadde onkelen min med seg 2 liter pistasj-is på sykehuset da han for første gang skulle se nyfødte meg I am born to eat pistasjis!! 02-snapper, Krie og LeanMachine 3 Siter
DanielB Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Hva slags tråd er dette? Nå MÅ jeg kjøpe is, nå... Siter
02-snapper Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Skrevet 8. mars 2013 er det noen som har smakt pepperkakeis?!?! Fikk aldri smakt den, men den kom vel i vinter?! damdidam 1 Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "02-snapper skrev: er det noen som har smakt pepperkakeis?!?! Fikk aldri smakt den, men den kom vel i vinter?! Yeah, minnet meg for mye om krokanis. Ikke nok pepperkakesmak! Neon 1 Siter
02-snapper Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Skrevet 8. mars 2013 "Stig Ingebrigtsen skrev: Yeah, minnet meg for mye om krokanis. Ikke nok pepperkakesmak! hm....kanskje bedre å tilsette pepperkaker selv da... men da er det jo bedre med oreos!! =D herregud...jeg går en sukkerkoma-helg i møte.. Kristinea 1 Siter
Kristinea Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 haha kooooos deg 02-snappisnapp! du fortjener det mest av ALLE! har faktisk prøvd selv å mikse inn pepperkaker, og det ble helt HIMMELSK! hadde vaniljeis (hennig olsens!) i en blender og miksa til den ble softiskonsistens, for så å mikse i knuste pepperkaker til alt var blendet inn. men ikke miks for lenge så det ikke er biter igjen!! men det anbefales på det høyeste!! og funker nok ypperlig å gjøre det samme med oreos!! eller ballerinakjeks! oioioi, tenk så mange egenkombinerte is man kan lage egentlig! pistasj-is med oreo f.eks! oh my.... Asta, 02-snapper og KamillaK 3 Siter
Asta Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "Kristinea skrev: haha kooooos deg 02-snappisnapp! du fortjener det mest av ALLE! har faktisk prøvd selv å mikse inn pepperkaker, og det ble helt HIMMELSK! hadde vaniljeis (hennig olsens!) i en blender og miksa til den ble softiskonsistens, for så å mikse i knuste pepperkaker til alt var blendet inn. men ikke miks for lenge så det ikke er biter igjen!! men det anbefales på det høyeste!! og funker nok ypperlig å gjøre det samme med oreos!! eller ballerinakjeks! oioioi, tenk så mange egenkombinerte is man kan lage egentlig! pistasj-is med oreo f.eks! oh my.... Kan vi ikke ha isfest? Kristinea og damdidam 2 Siter
damdidam Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "02-snapper skrev: er det noen som har smakt pepperkakeis?!?! Fikk aldri smakt den, men den kom vel i vinter?! Den er selvsagt smakt! Ingen høydare (litt lite pepperkake-biter), men den var jo god. De selger den fortsatt i butikkene som fører Hennig Olsen rundt der jeg bor Siter
damdidam Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 "Asta skrev: Kan vi ikke ha isfest? ER DET EN FEST JEG SKAL PÅ, SÅ ER DET DENNE!! Asta, LeanMachine og Kristinea 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.