Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, i dag har jeg blitt operert ! Har godt over all forventning. Har allerede sett litt ;-) og jeg er kjempe fornøyd! Har ikke hatt sånn kjempe vondt i dag. Men nå på kvelden kjenner jeg mer smerte. Men det er visst helt normalt.

Ligger på hotell sammen med kjæresten som hjelper meg med alt <3 jeg er kjempe glad for at jeg har gjort dette !

åååh nå ble jeg glad:wub: må si jeg gleder meg litt til at samboer skal hjelpe meg med alt, har begynnt å brife han litt på hva som er i vente med hårvask osvosv hihi:p

neste uke er jo min tur, sa da får vi ha treningsfri sammen hihi:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag har jeg blitt operert ! Har godt over all forventning. Har allerede sett litt ;-) og jeg er kjempe fornøyd! Har ikke hatt sånn kjempe vondt i dag. Men nå på kvelden kjenner jeg mer smerte. Men det er visst helt normalt.

Ligger på hotell sammen med kjæresten som hjelper meg med alt <3 jeg er kjempe glad for at jeg har gjort dette !

Så flott at alt gikk, må si det beroliger meg også :) (Skal i neste uke, vi er visst rimelig synkroniserte her inne :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, jeg hadde opplæring med samboeren min, om åssen han setter opp håret mitt forje uke. Hehe. Jeg skal dusje på lørdag så da blir det spennende å se. :-P hehe..

Ja tiden går fort ! Du må ha masse lykke til. Jeg må si at jeg var veldig nervøs da jeg kom på klinikken i dag tidlig. Fordi jeg har lest så mye den siste uken. Men alt gikk helt perfekt ! Var ingen ting å grue seg til. Jepp det blir treningsfri på oss nå. Men jeg tenkte å begynne å logge kostholdet mitt. Og ha stort fokus på det om ikke noe annet :-P

haha me too! Skulle akuratt til å skrive ser;) vi får støtte hverandre litt:) kjenner jeg har vært litt for liberal med meg selv denne uken (smaaash) :(

Kan ikke være det når jeg ikke kan trene! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal operere den 7. juni i år og skal ta under muskelen. Jeg skal på solferie den 29. juli - er det noen her som "vet" hvordan de ser ut da? Vil det være to hovne ballonger? hehe..

God helg!

hehe det er godt mulig de gjør det:P er nok veldig inviduelt om hvordan / hvor lang tid det tar før de ser ut som de skal.

du kan jo de senne filmen som har blitt lagt ut her tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...