Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så burde kanskje ikke ta 1måned før brullupet til en veninnde ?:p

Hvis du ikke planlegger å kapre bruden tror jeg det går greit ;)

Fra spør til revolver. Hvis det generelt tar lang tid før brystene oppnår normal form er det kanskje greit å ha litt mer enn en måned før større arrangementer hvis en bruker kjole som viser litt hud. Ser ut som om dama i videoen har stappet 2 store legoklosser under BH-en de første ukene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke planlegger å kapre bruden tror jeg det går greit ;)

Fra spør til revolver. Hvis det generelt tar lang tid før brystene oppnår normal form er det kanskje greit å ha litt mer enn en måned før større arrangementer hvis en bruker kjole som viser litt hud. Ser ut som om dama i videoen har stappet 2 store legoklosser under BH-en de første ukene :p

hehe ja, off tror jeg hadde begynnt å grine om det var det første jeg så når jeg så på puppene mine:( men er jo det man signerer seg opp for. Mange opplever heelingen helt forskjellige :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får rare firkanta pupper i begynnelsen andre ikke. Mine var litt høye i begynnelsen men ikke freaky høye, når brystmuskelen "slappet" av så sank de ned litt..

La ved ett bilde som er fra samme uke som operasjonen. Litt høye og litt harde i begynnelsen. Noen har rare pupper lenger enn andre

.post-1150-14440833129741_thumb.jpg

Husk også at de kan være veldig hovne i begynnelsen, jeg var heldig å slapp unna med lite hevelse. Noen blir også pleietrengende den første tida :p Det er sikkert ikke noe særlig kult men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være ærlig jeg også.................... VELDIG flotT!!! :D Jeg har SANSEN!

Var det au etterpå? Skal ta selv :0) Hvor tok du ? :) Ble litt spørsmål, meen det må du regne med når du legger ut puppebilder, hehe :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vært ærlig - liker det naturlige jeg:) Har ikke sansen for plastiske opersjoner.

Jeg tror alle liker naturlig.. Men er jo en grunn til at noe velger å gjøre det:0) Noen er ikke født med de puppene en skulle ønske, å det gjør mye med selvtilliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må være ærlig jeg også.................... VELDIG flotT!!! :D Jeg har SANSEN!

Var det au etterpå? Skal ta selv :0) Hvor tok du ? :) Ble litt spørsmål, meen det må du regne med når du legger ut puppebilder, hehe :D:D

Takk, hehe. Jeg hadde lite vondt i etterkant. Har nok vært heldigere enn mange. Det er vondere å legge under enn over muskel. Jeg har under.

Jeg la inn på Fornebuklinikken. Har lagt ut all info ganske tidlig i tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være ærlig jeg også.................... VELDIG flotT!!! :D Jeg har SANSEN!

Var det au etterpå? Skal ta selv :0) Hvor tok du ? :) Ble litt spørsmål, meen det må du regne med når du legger ut puppebilder, hehe :D:D

Jeg har gjort det. Gikk fra A til C +. Kirurgen la de under brystmusklenen og ikke under brystet (men under armene la de inn silikonen..er små arr nå). Om det var vondt?.....vet ikke helt hvor jeg skal begynne egentlig. Kjentes ut som jeg var påkjørt av en lastebil flere ganger over brystet da jeg våkna etter narkosen og jeg skalv. I tilleg til at jeg satt i rullestol i 2 dager og gikk på flere smertestillende i 6 uker. Var et h**** å reise seg opp av senga hver morgen. That's the fact. Vil bare at dere skal vite at man ikke våkner opp perfekt for deretter å kunne løpe på fest. Er ikke så glamorøst som man skal ha det til egentlig. Dette er ikke for å skremme dere, men har prata med flere venniner og fascinerte jenter som vil gjøre det. Da har jeg bare en ting å si du må LIDE FOR SKJØNNHETEN:wub:

Nå er jeg kjempe fornøyd, ikke vondt lenger nå. Er forsiktig med brystøvelser da.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Gikk fra A til C +. Kirurgen la de under brystmusklenen og ikke under brystet (men under armene la de inn silikonen..er små arr nå). Om det var vondt?.....vet ikke helt hvor jeg skal begynne egentlig. Kjentes ut som jeg var påkjørt av en lastebil flere ganger over brystet da jeg våkna etter narkosen og jeg skalv. I tilleg til at jeg satt i rullestol i 2 dager og gikk på flere smertestillende i 6 uker. Var et h**** å reise seg opp av senga hver morgen. That's the fact. Vil bare at dere skal vite at man ikke våkner opp perfekt for deretter å kunne løpe på fest. Er ikke så glamorøst som man skal ha det til egentlig. Dette er ikke for å skremme dere, men har prata med flere venniner og fascinerte jenter som vil gjøre det. Da har jeg bare en ting å si du må LIDE FOR SKJØNNHETEN:wub:

Nå er jeg kjempe fornøyd, ikke vondt lenger nå. Er forsiktig med brystøvelser da.;)

Haha. Regnet med at et slikt innlegg kom .. bare vente på det... MEN jeg skal nå gjøre det.. Jeg vil lide, (hehe) for kommer noe godt ut av det etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Regnet med at et slikt innlegg kom .. bare vente på det... MEN jeg skal nå gjøre det.. Jeg vil lide, (hehe) for kommer noe godt ut av det etterpå :D

Hehe, ærlighet varer lengst. Flere venniner jeg kjenner jeg prata med som ikke var forberedt på det nei. Bedre å være forberedt? Jeg var ikke! :sick: Jeg valgte under brystmuskelen fordi kirurgen mente det ble mye mer naturlig og sist men ikke minst man kan amme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner, selv har jeg time den 1 mars.! bare en uke til. :)

hei, lurer litt på hvordan du skal gjøre det i forhold til skole/jobb? Tenker om du skal ha fri og om hvor lenge?:p

Aah hode mitt er i overload! "skal jeg ta timen 8.mars, og ta lån for å betale det" "eller skal jeg vente, for først å spare, og så gjøre det"

Holder på å selge bilen min nå, og tenkte jeg skulle bruke en del av de pengene til bryster.. Usj MÅ BESTEMME meg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...