Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men hvorfor gjorde du det ikke da?:0

Det var to ting:

1. Jeg ville ikke ødelegge treninga ( var så godt i gang med alt av kosth og trening) Nå hadde det ikke spilt så stor rolle, iogmed at jeg dynker trynet mitt i mat om dagen og det jeg skulle gjøre er nå faail ( men det er en annen historie:p)

2. Jeg har ingen verdens ting av penger. Ikke en ussel 500 lapp spart opp, og det å ta lån akuratt nå blir litt tungt, da jeg har ett annet lån itillegg:(

Men jeg tar det til høsten og da blir det lån samme hva..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to ting:

1. Jeg ville ikke ødelegge treninga ( var så godt i gang med alt av kosth og trening) Nå hadde det ikke spilt så stor rolle, iogmed at jeg dynker trynet mitt i mat om dagen og det jeg skulle gjøre er nå faail ( men det er en annen historie:p)

2. Jeg har ingen verdens ting av penger. Ikke en ussel 500 lapp spart opp, og det å ta lån akuratt nå blir litt tungt, da jeg har ett annet lån itillegg:(

Men jeg tar det til høsten og da blir det lån samme hva..;)

ah ja da skjønner jeg deg:) jeg får gå masse turer (a) og få solgt bilen min!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre selv, har gått fra 75 B til 80 A siden jeg begynte å trene.

Er så utrolig redd for at det skal bli to "halvkuler" som pupper, som ser ut som de er satt utenpå på kroppen min.

Har lav fettprosent og er ganske markert, jeg er veldig skeptisk til dette.

Noen som har startet fra mitt utgangspunkt og puttet inn bare en liten håndfull? Og det ser naturlig pent ut?

Blir glad for tips og svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre selv, har gått fra 75 B til 80 A siden jeg begynte å trene.

Er så utrolig redd for at det skal bli to "halvkuler" som pupper, som ser ut som de er satt utenpå på kroppen min.

Har lav fettprosent og er ganske markert, jeg er veldig skeptisk til dette.

Noen som har startet fra mitt utgangspunkt og puttet inn bare en liten håndfull? Og det ser naturlig pent ut?

Blir glad for tips og svar på dette.

jeg hadde maaaasse tanker om hvordan jeg skulle ha det og hvordan jeg ikke skulle ha osv.. men var som om legen min bare visste hva jeg var ute etter:) tror det med formen på brystene etterpå har mye med profil + plassering under huden å gjøre:) Så det beste du gjør om du er usikker, er å ta turen til en klinikken, bare for å høre med en lege om hva han vil anbefale deg ang dine ønsker osv..

jeg er lik deg, ønsker ikke for stor + at det skal se falsk ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde maaaasse tanker om hvordan jeg skulle ha det og hvordan jeg ikke skulle ha osv.. men var som om legen min bare visste hva jeg var ute etter:) tror det med formen på brystene etterpå har mye med profil + plassering under huden å gjøre:) Så det beste du gjør om du er usikker, er å ta turen til en klinikken, bare for å høre med en lege om hva han vil anbefale deg ang dine ønsker osv..

jeg er lik deg, ønsker ikke for stor + at det skal se falsk ut:p

Og du skal gjøre det snart, om jeg har lest rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått all ingen jeg trenger før operasjonen min. MEN står jeg skal kjøpe meg en sportsbh, så vet jeg ikke hvor mange str jeg går opp xD "lyksusproblem"

Den skal være stram...

Jeg fikk på klinikken. Hadde den på da jeg våkna :p

Uansett så skal den være STRAM. Jeg fikk på meg en C og er større enn det nå. Den var STRAM altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal være stram...

Jeg fikk på klinikken. Hadde den på da jeg våkna :p

Uansett så skal den være STRAM. Jeg fikk på meg en C og er større enn det nå. Den var STRAM altså :p

står jeg kan kjøpe en der for 400,- men tenkte eg skulle hatt 2 :p

Usj liker isje når de e stramme :( må bare leve med det jaa :p uansett verdt det til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått all ingen jeg trenger før operasjonen min. MEN står jeg skal kjøpe meg en sportsbh, så vet jeg ikke hvor mange str jeg går opp xD "lyksusproblem"

Jeg fikk og på klinikken.. Så hadde den på da jeg våkna etter operasjoenen. Men som det blir sagt her, den skal være stram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...