Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, de perser i post-production med et halvt år. Ingen annen film har hatt mer enn et år i post-production (tror Hobbiten-filmene har persen fra før).

I tillegg ble det bare brukt latterlige 123 dager å filme hele greia. Incoooomiiing.

I tillegg skal den vist bare hete "Warcraft". Dølle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttet disse til WoW-tråden så kan nerdetråden handle om andre ting.

-mod

... men fy faen, det må være den desidert beste cinematicen jeg har sett fra Blizzard hittil. Frysninger!

Det finnes en Wow-tråd også? Skal si meg enig i at det er den beste cinematicen dems så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med battlegroups husker jeg godt, det kom vel i WotLK? Eller cata for den saks skyld, iaf når jeg fortsatt spilte. Husker også cross-realm i dungeons. Var bare fjernt å se at det hadde utviklet seg såpass.

Battlegroups har vært helt siden Vanilla, Cross-realm PvP kom også så tidlig som i slutten av vanilla/starten av TBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cross-realm PvP kom helt riktig mot slutten mot Vanilla, rundt når AQ ble lansert. Likte det ikke helt grunnet at det var skikkelig konkurranse mellom alliance vs horde rundt den tiden. (Stormscale) Det positive var jo at det ble flere spillere slik at muligheten for å utvikle seg videre lot seg gjøre. Hadde jo for lengst tatt den ranken jeg ville (General) men fortsatte etterkant for det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...