Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Ser de to,Holy crap det må ha tatt tid å grinde så mange reps,ser for meg hydraxian waterlords,shen'dralar og ravenholdt må ha vært et helvete :p

Yea, har faktisk ikke The Insane :p Har bloodsail admiral på roguen, og alle exalted factions på magen, også gidder jeg ikke bli hated med alle goblinsa, også farme exalted enda en gang :( Skulle tatt bloodsail rep på magen før jeg farma exalted :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt WOW på hylla for godt tror jeg. Levlet opp til 90 i pandaria, men det ble for barnslig. Pandaer og pokemon mini games liksom.

Har testet D3 litt igjen i helga. Det ser ut til å endelig være slik det burde vært ved launch, men jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å kjøpe exp enda. Ble så sinnsykt skuffa av D3 når det kom ut at jeg vurderer ikke gi min støtte denne gangen.

Elder scrolls online er rett rundt hjørnet så kan heller fokusere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ble det slutt med WoW i Cata. Rett og slett fordi det har mistet mye av det jeg likte med spillet. Nå har jeg funnet www.worldofcorecraft.com og venter i spenning på lansering. Om det blir nok folk som spiller blir en slik "blizzlike" TBC server fantastisk!

Har et par kompiser som har snakket om det der òg. For lat til å lese selv, finnes det noen ETA på launch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

High warlord på warrioren (yes i know...) fra vanilla... faktisk så er det mest urettferdige blizzard har gjort er å åpne tittelen for RBG. mistet all mening. for å ikke engang snakke om all den brutale tiden man brukte på å skaffe den.

Jesus fucking holy christ! Når jeg i min tid "sykmeldte" meg fra jobben etterhvert i flere uker strekk *hoste hoste* i å nå warlord. (Stoppet på 67% rank 12/general) og fikk aldri de jævla flammeskuldrene til magen) så kan man spekulere i hvor mye tid du brukte, men personlig supplerte jeg med MC-gear. Nå varierte det avhengig av når man prøvde (før/etter crossed BGS) og populariteten men på stormscale så var det 16timer om du prøvde rank 14.

Verste var jo at jeg var med i en pvp guild og før crossed BG gjorde vi oss mektige upopulære blant vår egen faction (som gjorde at vi ikke ofte fikk joine andre pre-teams) og selvsagt hos alliance da vi NEKTET å avtale annenhver tap (i den hensikt å farme mest honor.) Vi derimot tok opp kampen mot alliance og det var så latterlig mange episke kamper for på det tidspunket så var jo nr 1 og nr 2 alliance guild i verden (pve og pvp) akkurat på stormscale og det var helt utrolig intense kamper. http://www.wowwiki.com/Guild:Glamour_(Stormscale_EU) (blant annet) På horde siden så var jo Curse så stormscale var jo en av de aller første hardcore serverne.

Faktisk så føler jeg meg privilegert å ha vært med på den tiden og det var utmerket trening for når arena etterhvert ble introdusert og som jeg har nevnt så var jeg som aktiv top 10 i alle forskjellige bracketene, med den samme guilden fra battlegrounds-vanilla-tiden. Uansett! Det du har gjort er så innmari hardcore at mange som har gamet wow i ettertid ikke klarer å sette seg inn hvor helt latterlig usaklig mye spilletid man av og til måtte investere. Husker du når det først ble introdusert og man mistet gearet om man ikke oppretthold ranken? Det ble fort forandret på ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at wow hadde vært ute ett år, hadde jeg 137 days played. FML :D Ønsker ikke å se de akkumulerte verdiene av alle karakterer jeg har spilt på oppigjennom tidene. Var artig å ta en titt innom panda, men føler alt er skikkelig "dumbed down" nå. Koselig spill, kanskje ikkeno for meg mer.

Men, skal ikke se bortifra at jeg levler til 100 for å ha gjort det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ble det slutt med WoW i Cata. Rett og slett fordi det har mistet mye av det jeg likte med spillet. Nå har jeg funnet www.worldofcorecraft.com og venter i spenning på lansering. Om det blir nok folk som spiller blir en slik "blizzlike" TBC server fantastisk!

Det har eksistert i mange år allerede på https://www.wow-one.com/

Er +10 000 aktive spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har eksistert i mange år allerede på https://www.wow-one.com/

Er +10 000 aktive spillere.

Første som møter meg når jeg klikker videre er et event i booty bay. Der kom det strømmende minner om de helt for jævlig brutale ganking tidene i STV. Husker jeg lvl magen min der sammen med et par kompiser og dette ble min introduksjon for world PvP. Du verden å redd jeg ble når jeg så lvl 40 paladins ridene på mounts kom og one-shottet meg. Jeg på min side var jo relativt ruset på det imba scarlet-gearet. Om det faktisk er en server som er full (er det ikke 5000 maks per server) så vurderer jeg faktisk å ta comebacket i påsken der. Ble plutselig usikker her.

Oh yes. Husker de krokodilletårene på ventrilo/TS :D

Bare å stacke opp disse : http://www.wowhead.com/item=62528/crocolisk-tear

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som møter meg når jeg klikker videre er et event i booty bay. Der kom det strømmende minner om de helt for jævlig brutale ganking tidene i STV. Husker jeg lvl magen min der sammen med et par kompiser og dette ble min introduksjon for world PvP. Du verden å redd jeg ble når jeg så lvl 40 paladins ridene på mounts kom og one-shottet meg. Jeg på min side var jo relativt ruset på det imba scarlet-gearet. Om det faktisk er en server som er full (er det ikke 5000 maks per server) så vurderer jeg faktisk å ta comebacket i påsken der. Ble plutselig usikker her.

Bare å stacke opp disse : http://www.wowhead.com/item=62528/crocolisk-tear

:D

Vet ikke hvor nøyaktig 10000 aktivere spiller uttalelsen min er, men det er high population. Du har ventetid for pålogging i beste spilletid :)

De har også flere servere, vanilla og tbc blizzlike. Og andre varianter med raskere levling og instant 60 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at suget etter denne herlige nostalgien kommer til å påvirke master-studiene mine! That feeling av å snylte på foreldres mat i kjellerstuen, være "nitten" ikke vite hva man skal gjøre med livet og ha en deltidsjobb --> Ekstremt mye tid i Azeroth og lykkelig uvitende om hva fremtiden skulle bringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

That feeling av å snylte på foreldres mat i kjellerstuen, være "nitten" ikke vite hva man skal gjøre med livet og ha en deltidsjobb --> Ekstremt mye tid i Azeroth og lykkelig uvitende om hva fremtiden skulle bringe.

THIS ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke i nærheten av "blizzlike". Hurtig levelling, mulighet for å kjøpe gear, bugged quests osv. Nei takk! Prøvde det litt, og det falt ikke i smak. Venter på corecraft jeg!

Du har forskjellige servere. Du har vanilla og TBC servere uten hurtig levling, kjøping av gear osv. Jeg kan GARANTERE deg at det kommer til å være overfylt med bugs i corecraft.

Corecraft gjør akkurat det samme som Feenix sine servere, de programmerer alt fra bunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus fucking holy christ! Når jeg i min tid "sykmeldte" meg fra jobben etterhvert i flere uker strekk *hoste hoste* i å nå warlord. (Stoppet på 67% rank 12/general) og fikk aldri de jævla flammeskuldrene til magen) så kan man spekulere i hvor mye tid du brukte, men personlig supplerte jeg med MC-gear. Nå varierte det avhengig av når man prøvde (før/etter crossed BGS) og populariteten men på stormscale så var det 16timer om du prøvde rank 14.

Verste var jo at jeg var med i en pvp guild og før crossed BG gjorde vi oss mektige upopulære blant vår egen faction (som gjorde at vi ikke ofte fikk joine andre pre-teams) og selvsagt hos alliance da vi NEKTET å avtale annenhver tap (i den hensikt å farme mest honor.) Vi derimot tok opp kampen mot alliance og det var så latterlig mange episke kamper for på det tidspunket så var jo nr 1 og nr 2 alliance guild i verden (pve og pvp) akkurat på stormscale og det var helt utrolig intense kamper. http://www.wowwiki.com/Guild:Glamour_(Stormscale_EU) (blant annet) På horde siden så var jo Curse så stormscale var jo en av de aller første hardcore serverne.

Faktisk så føler jeg meg privilegert å ha vært med på den tiden og det var utmerket trening for når arena etterhvert ble introdusert og som jeg har nevnt så var jeg som aktiv top 10 i alle forskjellige bracketene, med den samme guilden fra battlegrounds-vanilla-tiden. Uansett! Det du har gjort er så innmari hardcore at mange som har gamet wow i ettertid ikke klarer å sette seg inn hvor helt latterlig usaklig mye spilletid man av og til måtte investere. Husker du når det først ble introdusert og man mistet gearet om man ikke oppretthold ranken? Det ble fort forandret på ..

Skal ikke lyve å si jeg gjorde det alene. måtte rett og slett (etter rank 12) dele spilletid med en kompis av meg som også ville ranke opp til 14.

Om jeg skulle fått rank14 alene så måtte jeg ha spilt 20 timer om dagen i over VELDIG lang tid. Så han hjalp meg den siste mnd, så hjalp jeg han den mnd etterpå. var virkelig så utmattet av å måtte gå skole, spille ishockey og farme noe som nå ikke er verdt dritten eller 100 dollar (for boost).. og for å ikke snakke om at jeg holdt på med PVE samtidlig.. når jeg tenker over ting så lurer jeg på hvordan i faen jeg klarte alt haha.

back then så var jo blizzard idioter og lot kun den med mest HK etc få rank 14 om han fikk det over flere resetter(tror det var 5) og om en idiot da som laget seg en pre-made med en annen gruppe gikk bak ryggen din og farmet 24/7 så kastet du i grunn bare bort tiden din for om du ikke fikk #1 hk de ukene så måtte du bare starte på nytt.

Det som gjorde ting så ufattelig vanskelig. du var aldri 100% sikker på hvem som hadde farmet mest.

Vi kjørte jo selfølgelig en rangering gruppe både på alliance og horde siden det var kun premades vi endte opp å møte.

Så vi boostet hverandre kan man si, og sørget for at han som skulle få 14 fikk 14, mye drittkasting, backstabbing etc om det var en #2 horde gruppe som gjorde det samme men var for dårlige til å joine en pre-made/ikke likt av de i vår gruppe. bunn og grunn handlet High warlord / Grand marshal om hvem som hadde mest tid til å spille.

Man kunne ha gearet men om man mistet ranken så ble den bare rød:p men heldigvis brukte jeg igrunn pve gear da det faktisk var bedre (AQ gear) sammen med rank 14 sverd/øks.

Litt artig at min bestekompis da var på samme server, men alliance fikk rank 14 samme uka som meg. Skulle sett meg og han rundt eksamenens tider. fy F.

Enda mer idiotisk er jo at jeg fikk General på shamanen også haha. Heldigvis mye lettere å få det enn å gå til 13 så 14.

Husker faktisk på glamour, hadde en kompis som var med der, Hermann, spilte paladin med navn Herminator eller noe slikt? var faktisk kjapt innom Glamour på shamanen min (Roshere) før jeg flyttet til Canada. Umulig å spille med 600 ping fra Montrèal :(

Curse for meg var vel den mest kjente pve guilden fram til da Nihilum kom fram(inb4 Kungen cheated Cthun with disgusting ooze).

Elsket Nefarian filmen + alle adre Füra i Curse laget (var vel Nightmares asylum før Curse)

Har selv spilt i ett par større guilder, mest kjent er vel Last Resort, Celebrity og Paparazzi.

Vanilla var jeg på broken blade men samtidlig en av de bedre serverne. var i Harlequins der så rerolla jeg priest og spilte i Nordlys samtidlig(som ble Paparazzi) før Mergen til nye serveren Balnazzar kom der jeg joina Celebrity(mesteparten av gamle Brutallity)

når jeg tenker over det så har jeg spilt alt for mye, men faen så mange venner (som jeg enda møter den dag i dag) jeg fikk haha. Tross for mye bortkastet tid så vil jeg si mesteparten - idling var verdt det.

Ødela heldigvis ikke Hockey eller skole, men skippet selfølgelig mesteparten av drikkinga, noe jeg ikke ser på som ett tap haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT THE FUCK, Pathiic En kompis av meg var i Last Resort. (usikker på om han var der siden Vanilla). Kjenner du Tramspotting (shaman)? Mulig han spilte noe annet i vanilla, litt usikker der, men kan sikker høre med han :D Vi har kontakt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK YEAH! Bestilte nettopp WoD= level 90 INC! kan velge ny server osv atm!

Går totally pvp nuts!

Outland EU alliance?

Stormscale EU Horde?

Hva tenker folk?

Om du vil på en norsk server så tror jeg faktisk Grim Batol er en av få servere som har majoriteten innen Skandinavia.

Stormscale er død server. samme med Outland:p

Men nå tror jeg ikke det har så mye å si da så si alle serverne kommer til å ha 2 andre servere "merget" i WOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...