Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Cross-realm PvP kom helt riktig mot slutten mot Vanilla, rundt når AQ ble lansert. Likte det ikke helt grunnet at det var skikkelig konkurranse mellom alliance vs horde rundt den tiden. (Stormscale) Det positive var jo at det ble flere spillere slik at muligheten for å utvikle seg videre lot seg gjøre. Hadde jo for lengst tatt den ranken jeg ville (General) men fortsatte etterkant for det var moro.

Ja, det morsomste var jo når man hadde PvP-oppgjør i WSG og AB på serveren, for man møtte jo stort sett de samme folka om og om igjen. Problemet før Cross-realm PvP kom var jo at det var jo flere timer que, husker godt i Vanilla, så var hver lørdag satt av til Alterac Valley, opp tidlig om morningen, vente 6 timer i AV-que, for så å spille seg gjennom en 9-timer lang AV. Det var selvfølgelig gøy i AV, men ventetia på BG's var ekstremt kjedelig.

Spilte på Shadowsong i Vanilla, og det var enormt kjedelig når man møtte premades fra guilden Wrath, da var det bare å gjemme seg. Men så var det greit igjen når jeg bytta til Horde og fikk være med på Wrath-premades :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har horde på Zenedar og alliance på Ravencrest og Sylvanas atm, har også noen kamerater på Zenedar som helt garantert er med på raiding guild. Vi har pleid å ordne en guild i hver expansion

Hakke peil hvor mine er.

Tror de er på Draenor og Silvermoon. (horde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signere denne! og evt: pve?pvp?casual?hardcore?semi? 10m/25m?

De endrer raidarkitekturen helt. Det blir kun 20 man.

Jeg foretrekker casual, PvE (bryr meg ikke om faction). Bare et sted hvor vi kan logge på, ta en random 5man hc eller bare ha litt lols.

Jeg raider gjerne, men jeg kan liksom ikke comitte helt pga turnusjobb fra 1okt, trening osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst må guilden hete: do you even lift, eller bare kort dyel. Så kjører vi raid invites i kalendern hver dag, og de dagene vi har nok folk så raides det, oblig trening på dagen, oblig raid på kvelden. Vi sikter oss inn som #1 på wowprogress og world ranking :D Resten av tiden går til RBG's og arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må guilden hete: do you even lift, eller bare kort dyel. Så kjører vi raid invites i kalendern hver dag, og de dagene vi har nok folk så raides det, oblig trening på dagen, oblig raid på kvelden. Vi sikter oss inn som #1 på wowprogress og world ranking :D Resten av tiden går til RBG's og arena.

Du har min stemme. Og jeg er moderator ++ så den teller minst som 3. I tillegg løfter jeg og illegges derfor en ekstrastemme.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må guilden hete: do you even lift, eller bare kort dyel. Så kjører vi raid invites i kalendern hver dag, og de dagene vi har nok folk så raides det, oblig trening på dagen, oblig raid på kvelden. Vi sikter oss inn som #1 på wowprogress og world ranking :D Resten av tiden går til RBG's og arena.

Sponser du da? trenger penger til leilight og alt som medfølger samt levekostnader+++ siden jeg skal gå hardcore med bare trening+wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...