Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden

Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 628
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

dem gainz med wow!

But... "How do you kill.... that which has no life?"

Lol, like greit jeg ikke har spilt siden launch. Venter noen dager til.

Postede bilder

Må innrømme at jeg kjøpte meg en ny mnd etter en pause siden jan/februar ish! Spillet er IKKE gøyt lengre... Alt av raids er jo clearet for lenge siden.. har selv bare 11/12 av 14 HC.. og PvP Randomness er ikke som det var før.. Bare afkers og retards i spillet jo-_- og "Nuking" 5vs1 osv.. CANCEL SUBSCRIPTION!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Må innrømme at jeg kjøpte meg en ny mnd etter en pause siden jan/februar ish! Spillet er IKKE gøyt lengre... Alt av raids er jo clearet for lenge siden.. har selv bare 11/12 av 14 HC.. og PvP Randomness er ikke som det var før.. Bare afkers og retards i spillet jo-_- og "Nuking" 5vs1 osv.. CANCEL SUBSCRIPTION!

makingthepeoncry.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Arena og world pvp er funny ! PVE er lame, det har det alltid vært

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ironforge airfield... Kjenner blodet koker innimellom

Edit: Finner ikke frem. Er lvl 11 Hunter

VELDIG lenge siden jeg lvlet noe på Allie, men om du møter på vanskelige quest er det jo bare å hoppe over om det ikke er en spesifikk grunn til at du må ta det. Ingen grunn til å la et quest være grunnen til å gi opp spillet :)

Og foruten wowhead er selvsagt youtube en god kilde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VELDIG lenge siden jeg lvlet noe på Allie, men om du møter på vanskelige quest er det jo bare å hoppe over om det ikke er en spesifikk grunn til at du må ta det. Ingen grunn til å la et quest være grunnen til å gi opp spillet :)

Og foruten wowhead er selvsagt youtube en god kilde.

Fant løsningen på wowhead... Ble flau når jeg fant ut hvor enkelt det egentlig var :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fant løsningen på wowhead... Ble flau når jeg fant ut hvor enkelt det egentlig var :p

Hehe. Flaut å tenke over hvor ofte jeg har vært i samme situasjon og greia jeg trenger, for eksempel, har vært i etasjen nedenfor eller lignende :banghead:

Bra du fant ut av det :)

###

Blir nok mye videoer fra WOD fremover... Men, anywho, video nedenfor av emotes, som viser den store endringen fra dagens modeller mtp modellene (?). Betryggende å få bekreftet hvor vakker jeg vil se ut når WOD slippes :cool:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...

Starta litt å spille igjen...I går gjorde jeg ferdig mount hyjal på hunteren min(BM), slik at jeg kom til phase 2...slik at jeg kunne finne Magria (http://www.wowhead.com/npc=54319/magria) og temme den. Venta på den i går, men den dukka ikke opp...fant Ban'thalos (http://www.wowhead.com/npc=54320/banthalos)i stedet og temma den. Så logga jeg på igjen i dag tidlig, hadde logga ut i spawneområdet til magria, og hvem tror dere ikek var rett under meg da jeg logga på?:D Fikk temma den..woop:D blå tigerpuse spirit beast:D ...logga ut igjen med en gang etterpå for hadde ikke tid til å spille, og når jeg logga på igjen nå i kveld så dukka jaggu meg Ankha (http://www.wowhead.com/npc=54318/ankha) opp også:D Føler meg egentlig superheldig som nærmest snubla over de, siden kommentarene om de forskjellige er folk som har venta i flere uker for å finne:P noen har sett ankha 5 ganger før de så magria første gangen og sånn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...

Annonse

Herregud som jeg savner dette spillet, kommer nok til å installere det på nytt sånn cirka rundt lansering av ny expansion. Trening, jobb og hund er ikke nok for å holde meg opptatt når jeg helst vil. Savner min 85 priest, 85 lock og 85 druid :( hadde de verste navnene i tillegg; Bunbuns, Vaffel, Enilec(celine baklengs) og Pokédex.

Noen som har planer om å fortsette i neste expansion? Kommer til å holde meg langt unna raiding 5 ganger i uken, fra kl.20 til 01 om natta. Fy faen for noen dårlige minner fra Black Temple b.l.a. Vurderer å fokusere hovedsakelig på PvP, healing med priest og mongoraging med lock, druid, eller noe i den duren. Likte å heale med priest og dps/tanke med druid med kosePvE, men det skjer sjeldent i PuGs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Herregud som jeg savner dette spillet, kommer nok til å installere det på nytt sånn cirka rundt lansering av ny expansion. Trening, jobb og hund er ikke nok for å holde meg opptatt når jeg helst vil. Savner min 85 priest, 85 lock og 85 druid :( hadde de verste navnene i tillegg; Bunbuns, Vaffel, Enilec(celine baklengs) og Pokédex.

Noen som har planer om å fortsette i neste expansion? Kommer til å holde meg langt unna raiding 5 ganger i uken, fra kl.20 til 01 om natta. Fy faen for noen dårlige minner fra Black Temple b.l.a. Vurderer å fokusere hovedsakelig på PvP, healing med priest og mongoraging med lock, druid, eller noe i den duren. Likte å heale med priest og dps/tanke med druid med kosePvE, men det skjer sjeldent i PuGs.

La det inn igjen her om dagen, kun for kjekt, og fordi jeg hadde 10dagers welcome back greier :-P

Sykt så ting har forandra seg.. Spilte jo kun originalen opp til lvl 60... o_O

Nå slepper en å løpe i 3-4 timer for å gå på instances.. er bare å queue, og vips så er du i en gruppe og har starta :D

Vurderer å pre-ordre exp, siden jeg kjente det var litt artig.. + om du pre-ordrer, får du en lvl 90 inkludert. Hmmm..

Anreka , Når jeg spillte før, var jeg på Twilights Hammer. Nå spilte jeg for kjekt på Grim Batol. :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...