Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fant løsningen på wowhead... Ble flau når jeg fant ut hvor enkelt det egentlig var :p

Hehe. Flaut å tenke over hvor ofte jeg har vært i samme situasjon og greia jeg trenger, for eksempel, har vært i etasjen nedenfor eller lignende :banghead:

Bra du fant ut av det :)

###

Blir nok mye videoer fra WOD fremover... Men, anywho, video nedenfor av emotes, som viser den store endringen fra dagens modeller mtp modellene (?). Betryggende å få bekreftet hvor vakker jeg vil se ut når WOD slippes :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Starta litt å spille igjen...I går gjorde jeg ferdig mount hyjal på hunteren min(BM), slik at jeg kom til phase 2...slik at jeg kunne finne Magria (http://www.wowhead.com/npc=54319/magria) og temme den. Venta på den i går, men den dukka ikke opp...fant Ban'thalos (http://www.wowhead.com/npc=54320/banthalos)i stedet og temma den. Så logga jeg på igjen i dag tidlig, hadde logga ut i spawneområdet til magria, og hvem tror dere ikek var rett under meg da jeg logga på?:D Fikk temma den..woop:D blå tigerpuse spirit beast:D ...logga ut igjen med en gang etterpå for hadde ikke tid til å spille, og når jeg logga på igjen nå i kveld så dukka jaggu meg Ankha (http://www.wowhead.com/npc=54318/ankha) opp også:D Føler meg egentlig superheldig som nærmest snubla over de, siden kommentarene om de forskjellige er folk som har venta i flere uker for å finne:P noen har sett ankha 5 ganger før de så magria første gangen og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Herregud som jeg savner dette spillet, kommer nok til å installere det på nytt sånn cirka rundt lansering av ny expansion. Trening, jobb og hund er ikke nok for å holde meg opptatt når jeg helst vil. Savner min 85 priest, 85 lock og 85 druid :( hadde de verste navnene i tillegg; Bunbuns, Vaffel, Enilec(celine baklengs) og Pokédex.

Noen som har planer om å fortsette i neste expansion? Kommer til å holde meg langt unna raiding 5 ganger i uken, fra kl.20 til 01 om natta. Fy faen for noen dårlige minner fra Black Temple b.l.a. Vurderer å fokusere hovedsakelig på PvP, healing med priest og mongoraging med lock, druid, eller noe i den duren. Likte å heale med priest og dps/tanke med druid med kosePvE, men det skjer sjeldent i PuGs.

La det inn igjen her om dagen, kun for kjekt, og fordi jeg hadde 10dagers welcome back greier :-P

Sykt så ting har forandra seg.. Spilte jo kun originalen opp til lvl 60... o_O

Nå slepper en å løpe i 3-4 timer for å gå på instances.. er bare å queue, og vips så er du i en gruppe og har starta :D

Vurderer å pre-ordre exp, siden jeg kjente det var litt artig.. + om du pre-ordrer, får du en lvl 90 inkludert. Hmmm..

Anreka , Når jeg spillte før, var jeg på Twilights Hammer. Nå spilte jeg for kjekt på Grim Batol. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

Crossrealm.

Det finnes forskjellige "battlegroups" som servere er en del av (tror Blizz har en oversikt på sine sider et sted. Kanskje forums?). Folk som er en del av samme battlegroup kan se hverandre på sine realms :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

Startet for en liten stund siden selv, vert litt av og på, men sliter selv med og forstå en del av tinga, tror jeg forstår "nok" nå:p Crossrealm er ganske bra syns jeg, mange fordeler, en som jeg fant ut for ikke så lenge siden: Jeg har noen kamerater som er på hver sin server (vi er på 3 forskjellige servere) Vi skulle grinde sammen, så når det var for mange der vi var så prøvde vi en av deres realm osv osv, det funka dritbra, blei sein kveld da ja.

Så kan du få deg legendary cloak, ikke vanskelig bare tidkrevende (blackprince) Og oppgradere utstyret er jo og genialt om du spør meg. Det var hva jeg kom på i farten, spiller en del Hearthstone for tiden så er ikke så mye på WoW om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

er oga de fleste servere er "døde" så de har sammenslått flere servere og auction houses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dumt å pre-ordre WOD, da en får en lvl 90 char inkl.

til alle som vurderer å starte og ikke har spillt før, bruk "referr a friend".. 300% xp bonus i 7 dager.. dvs du kan levle fra 1-90 på ca 24-25 timer.

Litt annerledes enn før ja :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble bare overrasket, men for min del så er det bare ypperlig. Var en skeiv horde og alliance fordeling på serveren min før jeg sluttet, og den store andelen av Horde besto av tyrkere. Godt å se litt liv på gamle serveren igjen.

spørs vel om det faktisk er spillere fra din server og ikke fra en hel haug andre:p

Glad jeg er på Kazzak, er vel den siste Europeiske serveren sammen Stormscale som har mulighet til å "Dø" ut med over 300.000 horde:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, er faktisk en veldig liten bestandel fra min egen server, dét er kjedelig. Spiller Alliance, var ikke gøy å bli ganket så fort jeg var PvP-tagga. Spørs om jeg gidder å migrate etterhvert, mange flyktet tross alt fra serveren min (med god grunn).

Alt er jo X-realm nå så å være på en død server når EXP kommer er ingen dårlig ting, så lenge du ikke vil raide "Mythic", da det er det eneste som ikke blir X-realm i WOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha har gjort random battlegrounds i går og i dag (dvs alterac valley repeatedly)... og det skjedde flere ganger at vi ble paret med en russisk server... for å si det sånn når match var over hadde den beste alliance (russland) 538 kills (53 killing strikes) og beste horde hadde 50 (5 killing strikes) ... LITT skeivt kan man si, var nesten morsomt håpløst til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...