Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Hva skjer om det ikke dropper noe loot for personen som kjøper seg inn? Refund?

Skal ganske mye til når det er 14 bosser, og hver boss dropper 6 items. Men kan jo selvfølgelig hende om man har sykt uflaks :p Ikke skjedd enda tho!

Og uansett får man jo både tittel og mount. Går såklart ann å bare kjøpe det, til litt lavere pris men lengre venteliste.

Neida, skakke bare drive reklame. Sykt gira for WoD. Driver å jobber opp flexitid på jobb så jeg kan ha onsdag (dag før release), torsdag og fredag fri.

Smått begynt med PVP igjen (les: satt hele helgen, non stop og gjorde heroic 5man dungeons for JP -> honor conversion for fult grievious-set).

StokkelandFastForm si ifra om du har en hordechar som passer godt med warr+hpala (hunter eller enhance kanskje?). Trenger litt hjelp for å komme oss ut av 522 ilvl-kneika på 1500 rating :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ganske mye til når det er 14 bosser, og hver boss dropper 6 items. Men kan jo selvfølgelig hende om man har sykt uflaks :p Ikke skjedd enda tho!

Og uansett får man jo både tittel og mount. Går såklart ann å bare kjøpe det, til litt lavere pris men lengre venteliste.

Neida, skakke bare drive reklame. Sykt gira for WoD. Driver å jobber opp flexitid på jobb så jeg kan ha onsdag (dag før release), torsdag og fredag fri.

Smått begynt med PVP igjen (les: satt hele helgen, non stop og gjorde heroic 5man dungeons for JP -> honor conversion for fult grievious-set).

StokkelandFastForm si ifra om du har en hordechar som passer godt med warr+hpala (hunter eller enhance kanskje?). Trenger litt hjelp for å komme oss ut av 522 ilvl-kneika på 1500 rating :cry:

Har alle chars i lvl 90, så kan sikkert bytte faction på en av de. Hva vil du evt at jeg skal flytte over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle chars i lvl 90, så kan sikkert bytte faction på en av de. Hva vil du evt at jeg skal flytte over? :)

Gira på skikkelig gladiatorpush på en av de da? Forstår det som at du er litt "up there" i hvert fall. Selv har jeg ikke PVPet siden season 8, hvor jeg reckstorma min vei til gladiator. Mvh Shadowmourne

Så aner virkelig ikke hva som er the shiznit sammen med warr+hpala om dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

Kan jeg ta på deg?

Trenger Autografen din :D

Rated, altså arena da?

Ja, det kan du. Kan skrive den utover hele brystkassa hvis du vil. Arena ja :) 3085 rating <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant masse gammelt videorask på en ekstern disk jeg fant i bunn av en kasse;

https://drive.google.com/folderview?id=0BzyMJ81n0hvPcFdTX2FBOWdiQzQ&usp=sharing

For mimringens skyld :)

Første gang jeg opplevde Ragnaros, for en boss, for en animasjon! (Så akkurat videoene du hadde der og manns-tårene triller). Neste gang jeg ble skikkelig begeistret rundt animasjonene var the four horsemenn i Naxx-Vanilla. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter med en 90-boost på hånden og lurer på hvor folk flest her hører til. Er keen på å finne noen nordmenn å spille PvP med etter utallige forsøk med et tilfeldig utvalg andre folk. "Det er typisk norsk å være god" sa Gro en gang, så det må være noe i det. Rogue, 2k xp, men vet jeg sitter inne med potensialet for mer hvis jeg finner noen faste, gode nordmenn å spille med. Any takers?

Fred ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...