Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet

Noen andre på forumet som gamer Wow?

Har aldri vært noe hardcore gamer, men har lvlet i rykk og napp i et par år. Så har både shaman,paladin x2, rogue, mage, druid, priest,warlock i 85-90 bracketen!

Men klarer ikke velge character!

Hva tenker dere? Vil ha 2 chars tenker jeg, evt 3!

Skal kunne både tanke(pve) dps(både pvp og pve) og heale(pvp og pve)!

Har sett på monk(brewmaster) og evt ww eller healer? Tror monk stiller svakt i pvp som dps!?

Ellers har man jo shamana som healer og dps!

Paladin tank er jo ok!

Er så vanskelig å velge!

Hvilken class er du? Hvor spiller du? Hvorfor valgte du den classen som main? Fokuset er på pvp eller pve delen?Hardcore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er super gamer og har holdt på av og på i 6 år nå :p

Er holy paladin på frostmane som alliance, og går mest i arena for tiden! Var semi-core i starten av cata som tank, men greide heldigvis å gi meg før det ble for ille :p

Monk stiller absolutt ikke svakt som dps i pvp, men healer er temmelig squishy ;) Funker visstnok bra i pve, men ikke noen erfaring med det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg er super gamer og har holdt på av og på i 6 år nå :p

Er holy paladin på frostmane som alliance, og går mest i arena for tiden! Var semi-core i starten av cata som tank, men greide heldigvis å gi meg før det ble for ille :p

Monk stiller absolutt ikke svakt som dps i pvp, men healer er temmelig squishy ;) Funker visstnok bra i pve, men ikke noen erfaring med det selv!

Ja hører holy paladin er awesome i pvp for tiden!

Har nettopp dinget 90 med priesten.. Men vet ikke om jeg orker å spille på den! Da jeg ikke liker shadow, og da blir det bare holy+disc pvp.. Men da kan jeg ikke gå pve(pga blizzards nye system med reputation osv) haha!

Så må finne meg en plan! Må jo ha noe å gjøre!

Spørsmålket er bare hvilke class jeg skal ha og om jeg skal gå for 2 eller 3 xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører holy paladin er awesome i pvp for tiden!

Har nettopp dinget 90 med priesten.. Men vet ikke om jeg orker å spille på den! Da jeg ikke liker shadow, og da blir det bare holy+disc pvp.. Men da kan jeg ikke gå pve(pga blizzards nye system med reputation osv) haha!

Så må finne meg en plan! Må jo ha noe å gjøre!

Det er de alltid ;)

Bare å vente til 5.2, da kommer alt nytt. Blir fortsatt dailies og rep for gear, men ikke i like stor grad. I tillegg blir disc bedre og vil nok bli brukt i større grad, men det er fortsatt rdruid, rsham og hpala som dominerer i arena, litt mer varierende i rbg så klart. Ikke like lett om et av kravene er at samme char skal bli brukt i både pve og pvp, som healer, tank og dps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Det er de alltid ;)

Bare å vente til 5.2, da kommer alt nytt. Blir fortsatt dailies og rep for gear, men ikke i like stor grad. I tillegg blir disc bedre og vil nok bli brukt i større grad, men det er fortsatt rdruid, rsham og hpala som dominerer i arena, litt mer varierende i rbg så klart. Ikke like lett om et av kravene er at samme char skal bli brukt i både pve og pvp, som healer, tank og dps.

Jepp er det som er problemet. Vil liksom både kunne ha en char som kan komme lett i instancer(tank) samtidig som en char kan healer i både pve/pvp mens jeg også vil ha en dps til pvp/pve! Nå snakker jeg ikke hardcore på noen av delene.. Men ja, er det som er ønsket da!

Har jo shaman, men da må jeg liksom respecce hvis jeg går resto pvp og pve.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er det som er problemet. Vil liksom både kunne ha en char som kan komme lett i instancer(tank) samtidig som en char kan healer i både pve/pvp mens jeg også vil ha en dps til pvp/pve! Nå snakker jeg ikke hardcore på noen av delene.. Men ja, er det som er ønsket da!

Har jo shaman, men da må jeg liksom respecce hvis jeg går resto pvp og pve.. hehe!

Latskap, respec går jo så fort om dagen.

Da er jo valget lett; druid, paladin eller monk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Latskap, respec går jo så fort om dagen.

Da er jo valget lett; druid, paladin eller monk ;)

Ja eller velge en character nummer 2 xD hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, har vært nykter i 3 år snart, og for min egen del glad for det..

Raidet hardcore bittelitt inn i Cataclysm, og var med helt fra Beta dagene..

Var Rogue litt in i Burning Crusade, og rerollet Resto shaman ca rundt 2.1-2.2.

Hadde også en mage og DK på lvl 80

Et spill som har gitt meg mye, men også tatt sin del..

Frister stadig vekk å begynne litt på igjen, men usikker på om jeg klarer å styre meg, eller om jeg faller tilbake til gamle trakter (type jobbe fra 8-15:30, spille fra 15:30 til 01:00 i ukedagene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Aaah, har vært nykter i 3 år snart, og for min egen del glad for det..

Raidet hardcore bittelitt inn i Cataclysm, og var med helt fra Beta dagene..

Var Rogue litt in i Burning Crusade, og rerollet Resto shaman ca rundt 2.1-2.2.

Hadde også en mage og DK på lvl 80

Et spill som har gitt meg mye, men også tatt sin del..

Frister stadig vekk å begynne litt på igjen, men usikker på om jeg klarer å styre meg, eller om jeg faller tilbake til gamle trakter (type jobbe fra 8-15:30, spille fra 15:30 til 01:00 i ukedagene)

Hehe, ja er noen det kan gå litt overhånd for ja! Spesielt dumt hvis det går utover vanlige ting du gjør/burde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er noen det kan gå litt overhånd for ja! Spesielt dumt hvis det går utover vanlige ting du gjør/burde! :)

Hadde ikke dame på den tiden, men jeg var "aldri" ute av leiligheten uten at jeg måtte på jobb eller på butikken, så noen sosial løve var jeg ikke :p

Men, om man ikke er hardcore, og bare har det gøy, noen daylies eller sånt med venner fra både nær og fjærnt, så er wow genialt!

Savner å kose meg i div dungeons, spille med venner jeg aldri har møtt og snakke skit på ventrilo.

Merka veldig hvor godt engelsken min hadde av wow, både skriftlig og ikke minst muntlig..

Eneste er at nå har jeg en bastardengelsk uttav en annen verden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Begynte før jul og har en dranei på lvl 43, hunter, ally. Og en panda på ca lvl 13, hunter i horde. Med draneien er jeg i et guild, men ikke med pandaen ennå.

Synes det er gøy, men nå er jeg bittelitt lei.

Hehe! Ja. Det forstår jeg, men er jo ikke før i lvl 58-60 ting tar fart! Mye mer du kan gjøre med characterene dine, bedre våpen/items osv! Flying mount! Og i lvl 90 nå! Så er det jo raids osv! Og battlegrounds/arena! Er da det gøye er desverre!

Men lvlingen er noe skit! På den siden blir jeg lei selv, selvom jeg har lvlet min del! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på en instance en gang, men fikk så mye tyn og ble nesten hivd ut:LOL:. Må ha litt mer trening før jeg prøver på det igjen. Det er jo ganske kjekt når jeg kan bytte ut klær og utstyr i noe bedre, det er det. Tusler litt rundt med pandaen når jeg blir lei av draneien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Var med på en instance en gang, men fikk så mye tyn og ble nesten hivd ut:LOL:. Må ha litt mer trening før jeg prøver på det igjen. Det er jo ganske kjekt når jeg kan bytte ut klær og utstyr i noe bedre, det er det. Tusler litt rundt med pandaen når jeg blir lei av draneien.

Hehe ja, sånn er det alltid i starten ;) Bare husk når du har f.eks en på lvl 90, så har jo du vært igjennom det meste. Er MANGE av de som har "Lowbies" som har alter(de har allerede 90, men lvler en ny)! Og da er det lett at noen av disse "rager" :) men men! En første gang for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en level 90 Panda warrior, Horde :) Har også begynt å levle en orc hunter (da jeg fant ut at de kan temme dyrene som er rundt om) Spiller for moroskyld bare, men blir fort sittende en stund når jeg spiller:) Men det er greit så lenge det ikke går utover skole,trening, søvn og venner. Har nylig oppdaga battlegrounds, og syns det er gøy -selvom jeg er newbie og dør hele tiden (det skulle vært forbudt å "stun" folk...blir som regel stunned,og så slått på av 3-4 alliance til jeg dør). Begynte å spille fordi det gikk an å være panda :D (ja jeg er jente, ja pandaer er søte....ooog det går an å ha pingvin<3 som pet) XD

(begynte altså når MoP kom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Må innrømme jeg har funnet ut at jeg går for paladinen min(lvl 88)! Da blir det tank og holy pally(pvp)!

Da er det raske ques og jeg kan raide(gjøre questene siden man er så avhengig av dette nå)! Da får jeg brukt "Minst" mulig tid på å oppnå det jeg vil!litt raiding og litt pvp!

Ellers kan det hende jeg inkluderer en dps etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har spillt wow i siden late vanila. spiller for det meste på min holy palla (hord, stormscail), men har også en 90 warrier på shadowsong (ally) der har jeg en shamy druid 86 88.

spiller for det meste pvp. men ikke no hardcore.

Om noen kunne tenke seg å spille sammen er det bare og legge meg til " Elcazzar#2875

Nitram tror det beste for deg er å ha en 2 du spiller på. palladin er jo kjempe bra som healer hvertfall i pvp men Dps mage og lock bra nå da:cool: men ingenting er viktigere en at du må like å spille den du skal spille. velg noen fordi det bare er bra(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Ja har spillt wow i siden late vanila. spiller for det meste på min holy palla (hord, stormscail), men har også en 90 warrier på shadowsong (ally) der har jeg en shamy druid 86 88.

spiller for det meste pvp. men ikke no hardcore.

Om noen kunne tenke seg å spille sammen er det bare og legge meg til " Elcazzar#2875

Nitram tror det beste for deg er å ha en 2 du spiller på. palladin er jo kjempe bra som healer hvertfall i pvp men Dps mage og lock bra nå da:cool: men ingenting er viktigere en at du må like å spille den du skal spille. velg noen fordi det bare er bra(y)

Selvfølgelig! Er derfor jeg tenkte å satse litt på paladinen(geare skikkelig opp osv)! Og komme meg inn i raid content liksom! Så får vi se om jeg vil ha meg en dps også!

Mye venting på Stormscale eller?xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gawd. Jeg ville ikke valgt pala som main om jeg skulle valgt nå. Nå har jeg riktignok sliti med retpala siden vanilla, så jeg er en smule lei kan du si, holy frista aldri, og jeg var aldri mega keen på å tanke i pve heller. Om jeg var deg ville jeg valgt en class som har vært viable i arena gjennom flesteparten av sesongene. Type ikke eleshaman eller retpala, men heller rogue, lock, mage, restoshaman etc. Er så kjipt å spille en class som ikke funker i arena i det hele tatt. Holy har riktignok funka av og på da, og tanking(pve ofc) er palaer faktisk gode på, men det er så jævla opp og ned i pvp med palaer. Om du KUN skal holypvp og pvetanke, så kjør på, men plutselig kommer det en patch som gjør deg ubrukelig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...