Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom på Silvermoon, her skjer det litt. Betalte i underkant av 300kr for transfer hit og. SÅ.

I´ll transfer ! :D Med min awesome gladiator warlock :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke 10 og 20 man raids? Der kun 20m får tilgang på det som nå heter heroic? Mens de tre andre vanskelighetsgradene kan kjøres som 10, om man vil. Da inkludert flex hvor man kan være 10-20 spillere, og vanskeligheten justeres etter hvor mange man er.

Ellers kaster jeg in Tarren Mill (og horde) som forslag. Ellers har jeg en warrior tank på SM (tror jeg). Mulig jeg har en rosa gnome mage og (y).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det ikke 10 og 20 man raids? Der kun 20m får tilgang på det som nå heter heroic? Mens de tre andre vanskelighetsgradene kan kjøres som 10, om man vil. Da inkludert flex hvor man kan være 10-20 spillere, og vanskeligheten justeres etter hvor mange man er.

Ellers kaster jeg in Tarren Mill (og horde) som forslag. Ellers har jeg en warrior tank på SM (tror jeg). Mulig jeg har en rosa gnome mage og (y).

gallery_2_16_58657.jpg

1+ for silvermoon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...