Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

> Hijack thread initiated. lvl 2 fireball active.

Destiny er et MMO med gevær. I mean cmon. Vi trenger ikke noe liv utenfor dette! Ikke engang WOW

!! **Shots fired** !!

/end hijack. Cooldown. Exp gained. lvl3 fireball evolved.

Jeg syner din MMO med gevær, og høyner med EVE,monoserver - sandbox MMO with lazors! In space!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg og samboeren min snakket først gjennom WoW da vi raidet sammen for vel 8 år siden, men det var ikke før i 2011 at vi møttes da jeg flyttet til samme by. Tviler på at jeg hadde vært sammen med henne om det ikke hadde vært for WoW.

Ellers har jeg også begynt å spille igjen, etter å ha vært av en lengre periode. Spiller med noen kompiser på Stormscale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte det i midten av tenårene .. aldri mer! Hadde jeg brukt den tiden på trening hadde jeg vært SVÆR nå..

Joda, det var gøy, lærte engelsk også. men det spillet krever en usunn mengde av tiden din for å bli god. Godt å være ferdig med det spillet, selv om det jo var gøy mens det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...